יום שלישי, 14 בינואר 2014

לגדול באור

ספר פעילות חדש לילדים: לגדול באור מאת מיכל בוקר



פעילויות ותרגילים לילדים ועצות מעשיות להורים, מורים וגננות

בספר "לגדול באור" מאת מיכל בוקר, בהוצאת הספרים "אוריון", מוגשות לכם פעילויות רבות, קצרות וקולעות, להפעלת ילדים, הן באופן אישי והן כקבוצה, בין אם אתם הורים, מורים, גננות או מנחי קבוצות. לכל פעילות יש מהות ומשמעות משלה, והיא מובילה את הילד למקומות טובים בתוכו. הפעילויות המוצעות בספר מגבירות את החיבור של הילד לעצמו ואליכם. הן מעודדות שלווה פנימית ויכולת ריכוז גבוהה יותר, מאפשרות לילד להתחבר לאינטואיציה טבעית ומגבירות את ראייתו הרוחנית. מתאים לפעילות עם ילדים מגיל שנתיים (פעילות לפעוטות) ועד בני עשרה.

הספר יעניק לכם רעיונות ותרגילים אין-ספור לבילוי זמן איכות עם הילדים, ויציע פתרונות למצבים שונים כגון התמודדות עם חרדות ופחדים, כעסים, עקשנות, שינה, שינויים ומעברים, ביטחון עצמי, בעיית השמנה ובעיות אכילה בכלל, עידוד החיבור לפעילות ספורטיבית, חיזוק הקשר בין בני המשפחה, ועוד. כל זאת תוך כדי חוויות משותפות בעזרת מרכיבים טבעיים בלבד– יסודות הטבע והרבה אהבה. כולל תרגילי מדיטציה לרפואה, פעילות לריפוי הגרון, בעיות השמנה, סוד הספורט, תנאי סביבה לאכילה, לאכול מתוך הקשבה לגוף, ממתקים, הפרעות אכילה, שינה. קלפי מודעות, ציור אינטואיטיבי, ריכוז ושלווה באמצעות מנדלות, עבודה על כעסים, פחדים וחרדות, עקשנות. 



פעילויות שונות בהן תיפוף על הגוף, פיתוח ראיית הפרטים בתמונה הגדולה, פעילות לחידוד האינטואיציה.

הספר יעזור לכם להשאיר את ילדיכם מחוברים לעולם המחשבה, הדמיון והיחס החיובי, עולם של כנות ויושר, עולם שממנו נובעים כל הרעיונות, עולם שבו אפשר להגשים את כל החלומות.
זהו ספרה השישי של מיכל בוקר, מורה ומטפלת הוליסטית, יוצרת סדרת הארגמן - מוצרי איכות לנשמה. מיכל שמה דגש על החיבור לעצמי, על מודעות עצמית גבוהה יותר תוך כדי מציאת שלווה פנימית. בין ספריה, רבי המכר "אור – מדיטציות קסומות להורה ולילד", "מפתח הסודות", ושלושת חוברות הצביעה המהפכניות "המנדלה שלי", "המנדלה שלי 2" ו"המנדלה שלי לילדים" – חוברת לצביעת מנדלות בשילוב דמיון מודרך.

תוכן הספר "לגדול באור":

תקשורת והתנהלות עם הילדים: הטלוויזיה – מלכוד ביתי, זמן משותף עם הילדים, פיתוח וחיזוק הקשר בין בני המשפחה.

בריאות: תרגיל מדיטציה לרפואה, פעילות לריפוי הגרון, בעיות השמנה, סוד הספורט, תנאי סביבה לאכילה, לאכול מתוך הקשבה לגוף, ממתקים, הפרעות אכילה, שינה.
חיבור לפנימיות: קלפי מודעות, ציור אינטואיטיבי, ריכוז ושלווה באמצעות מנדלות, עבודה על כעסים, פחדים וחרדות, עקשנות.

התחברות ליסודות הטבע: עולם הצומח, עולם הדומם, עולם המים, עולם האוויר, עולם האש, עולם האדמה, עולם החי.

התחברות לחמשת האלמנטים: יסוד העץ, יסוד המים, יסוד האש, יסוד המתכת, יסוד האדמה, תרגיל כללי להזרמת אנרגיה במרידיאנים.

איזון בעיות קשב וריכוז

פעילויות שונות: תיפוף על הגוף, לבטוח, המראה, הופעת יחיד או רבים, חיבור לצבעים, פיתוח ראיית הפרטים בתמונה הגדולה, פעילות לחידוד האינטואיציה, אהבה, הצלחה במבחן, התמודדות עם שינוי או עם מעבר, יצירת הגנה, הרחבת מעגל החברים, נתינה, קטנטנים.

חלומות מתגשמים: תרגיל להגשמת חלומו של הילד, מחשבה תחילה, החיזוק החיובי, המטרה, חיזוק כתרופה לכישלון.



לגדול באור מאת מיכל בוקר, הוצאת הספרים "אוריון", 61 עמודים, מחיר לצרכן 63 ש"ח, להשיג בכל חנויות הספרים, או דרך אתר ארגמן – מוצרי איכות לנשמה  www.argaman.info.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה