יום רביעי, 25 במרץ 2020

ספר חדש: רכבת השעה חמש וארבעים


ספר חדש:

רכבת השעה חמש וארבעים

מאת סיגל אור כהן






"רכבת השעה חמש וארבעים" מאת סיגל אור כהן בהוצאת ספרי ניב, הוא  רומן אמיץ ומעורר השראה שמבוסס על חייה של סיגל  אור ומתאר מסע אל המוות דרך גילויי האור של העולם הבא ואל החיים כנגד כל הסיכויים. זהו סיפור יוצא דופן על חוסן נפשי, אומץ לב, שמחה ואהבת החיים.


"שאגת צופר מתקרבת מהדהדת ומרעידה את הווייתי. הצליל מוכר. אני מניעה את שפתיי ללא קול ושואלת, 'היכן אני?'. 'הבוקר נוריד לך את התפרים', נשמע פתאום קול רך, איתן ויציב, קול הבוקע מבין בליל הצפצופים המונוטוניים הצורמים באוזניי" (מתוך הספר).

ויקי, אישה צעירה בשנות הארבעים לחייה - אם, רעיה וקרייריסטית, ממהרת אל תחנת הרכבת "השלום" בדרכה הביתה. זהו יומה האחרון במשרד בתל אביב. לפתע חולפת בה תחושה מוזרה, אך היא מתעלמת ממנה, מסדרת את דש חולצתה מתחת לחליפת המנהלים ועולה לרכבת שעתידה לשנות את חייה. מתפקיד בכיר בדרך לשליחות בינלאומית עם משפחתה בקנדה, מתרסקים חייה באסון תאונת הרכבת ברבדים בשנת 2005 .

סיגל אור כהן, ילידת 1965 אם לשלושה בנים, מנטורית לשינוי תודעה, מטפלת אנרגטית, מרצה ומנכ"לית עמותת נחמה. זהו ספר הביכורים שלה.

סיגל, בכירה בבנק הפועלים, עמדה לעבור עם בעלה וילדיה לקנדה כדי לנהל נציגות בנק בטורונטו. היא נפרדה מחבריה בבנק ועלתה על הרכבת לביתה בלהבים שכבר נמכר ותכולתו נשלחה לטורונטו. המזגן בקרון הקבוע, קרון השמורים-הצפוני ביותר ברכבת בו נסעה, לא פעל. 10 דקות לפני התאונה סיגל עברה לקרון הראשון מאחורי הקטר. הרכבת שיצאה מתחנת תל-אביב "השלום" לכיוון הישוב להבים, התנגשה במשאית שנתקעה על המסילה ולא הניעה. מזלה הגדול היה שמסוק חילוץ של חיל האוויר גילה מהאוויר אישה אנונימית שרועה מחוסרת הכרה בלב שדה חמניות, כ-40 מטרים ממקום התאונה. סיגל סבלה מפגיעה רב-מערכתית ועברה 2 החייאות. היא ראתה את מנהרת האור שהוביל אותה לייעוד החדש שלה בחיים  - מנטורית לשינוי תודעה, מטפלת אנרגטית, מרצה ומנכ"לית עמותת נחמה.

מעשר מהכנסות הספר ייתרם לטובת פעילות עמותת נחמה.



"רכבת השעה חמש וארבעים" מאת סיגל אור כהן, הוצאת "ספרי ניב", 393 עמודים. מחיר לצרכן 129 ש"ח, להשיג באתר ספרי ניב https://nivbook.co.il/. מחיר דיגיטלי 99 ₪.





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה