יום חמישי, 9 באוגוסט 2018

ספר חדש: "עידן הדלי"



ספר חדש: "עידן הדלי" מאת גלי נדיב אלוף





מהו עידן הדלי ואיך הוא ישפיע לטובה על חיינו? בספרה "עידן הדלי" כותבת המדיום גלי נדיב אלוף על עידן הדלי וחושפת את השפעות המזל האסטרולוגי של עידן הדגים ממנו אנו נפרדים והמעבר אל עידן הדלי שיחל רשמית בעוד כ- 90 שנה, בשנת 2106 וימשך עד לשנת 4212.

קרני עידן הדלי האירו על בואו החל משנת 1638 כשתובנה הגיעה לכדור הארץ: המדען גלילאו גליליי גילה שכדור הארץ והכוכבים חגים סביב השמש אשר משלימה סיבוב מלא בחודש. תוכן הספר מעניק הסבר והוכחות בין דפי ההיסטוריה והמציאות העכשווית להסברים רוחניים -אסטרולוגיים -מדעיים.

אנו נפרדים מעידן הדגים שארך 2106 שנים והפרק השני בספר מתאר מזל זה: מזל המים, עשיר טכנולוגיות מבוססות מים/ נוזלים/ דלק/ טחנת כוח/ סכרים ותעבורה ימית. עידן הגברים- אגו, כוח, שליטה, כסף, עושר ליחידים, תרבות צריכה, שחיתות, מוסדות פיננסים ותלות בנקאית. מעמדות, מלוכות, רודנים, כיבושים, מלחמות וגבולות בין מדינות. עידן הדתות ורוחניות חומרית. עידן ההשכלה- מהפכה תעשייתית, המצאות, טכנולוגיות, מדע, תרופות, תעשיית יופי וניתוחים פלסטיים, הדברה ושיבוש המזון, תחרויות ופרסים, חינוך קפדני, מאסרים ממושכים ובתי כלא.

ונכנסים לעידן הדלי, עליו נוכל לקרוא בפרק השלישי: המזל מגיע לתקן את הרס עידן הדגים ולפתוח עידן חדש: מזל האוויר- טכנולוגיות מבוססות אוויר/ גז/ לחץ/ תעופה ומהירות. עידן הנשים- שיתעצמו, ינהיגו, יסירו גבולות ויקימו ממשלה גלובלית אחת עם שלום עולמי. עידן של גילוי האמת ועשיית צדק- הכוח שב לאזרחים דרך מהפכות, כאשר כל מעשי האדם שבים אליו בעודו בחייו. עידן טכנולוגי, צמצום צריכה ופשטות. עידן של אהבה- חמלה, איחוד, אחריות ושמירה על כל הטבע סביב. רפואת תדרים על פי הדנ"א בליווי רוחני. ביטול הדתות ומעבר לאמונה חופשית נטולת חומר. עידן שיא הרוחניות- הילרים, מדיומים ויועצים רוחניים, כמוכן בעיות רוח(ניות), נפש ודיכאונות. מפגשים בשמיים עם בוראנו החוצנים.

הפרק הרביעי בספר כולל טבלאות השוואה בין העידנים.

"עידן הדלי" הוא ספרה השלישי של המדיום גלי נדיב אלוף. ספריה הקודמים: "בריאה אלוהית"  -תובנות והסברים על תכלית האנושות והבריאה; "העתיד" - הסבר אסטרו-נומרולוגי למאורעות העבר- הווה ואודות הצפוי בעתיד.

המדיום גלי נדיב אלוף החלה לתקשר מגיל 6. בעלת יכולת לתקשר עם אדם היושב מולה או בטלפון, לקבל בשבילו מענה לשאלות כמעט בכל נושא, לאבלן רפואית מקרוב או מרחוק, לתת הכוונה ועזרה באופן קצר ותכליתי  בארץ או בחו"ל שם היא מוכרת בשמה הלועזי Lucy. בעלת ניסיון ומוניטין של שנים ביכולת לחזות ולתקשר מרחוק ולהעביר מסרים מנפטרים עם רמת דיוק גבוהה.

המדיום גלי נדיב אלוף מספרת כי "ספר זה נכתב בתקשור והוקלד ישירות למחשב. מתוך התעניינות, סקרנות ודרישת הקהל להעלות על הכתב את התובנות והידע עליהם אני מדברת רבות. כל הנדרש מהקורא הוא לגלות סקרנות, גמישות מחשבתית, רצון להיפתח לרעיונות חדשים ולא יזיקו קלילות וחוש הומור. זמן רב ארך עד להוצאתם לאור של ידע, תובנות ומסרים אלה שאספה נשמתי מאלפי גלגוליי.

"מאז ומעולם עניין אותי עולם הנסתר החבוי מן העין. הרצון להרגיש ולראות מעבר לממד הפיזי. הנני הנדסאית אדריכלות במקצועי, אך יותר מכך - אשת רוח, מדיום. לא למדתי תקשור. מתקשרת דרך ישויות הבריאה ומשמשת צינור להעברת מסרים. איני דתייה מטעמי חופש בחירה. האמונה הפנימית היא שקובעת ולא הכסות החיצונית.

"ביקום אין דתות- אלא אמונה. שפע מקבע- מחסור מניע. תחילתה של כל יצירה- בכאוס תחילה.
ברגע שאדם מאמץ לעצמו אמונה דתית, לפיה הוא פועל, דרך חוקים שנכתבו בידי אחרים ואינו פועל על פי בחירתו הוא מונע מעצמו התנסות ובחירה אישית, דבר המנוגד לחופש הבחירה של האדם ביקום. עצה: בכל תחום בחיים, ברגע שתתחילו לשאול 'למה' ולא תקבלו מענה הגיוני - זה הזמן לעצור ולחשוב מחדש".

"עידן הדלי" מאת המדיום גלי נדיב אלוף. 140 עמודים. מחיר לצרכן 59 ש"ח, להשיג באתר עברית או דרך האתר של המדיום גלי, שם ניתן למצוא פרטים נוספים אודותיה http://www.gali4u.com

           




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה