יום שלישי, 28 באוגוסט 2018

החיים על פי הדוד מסין






החיים על פי הדוד מסין


מאת: אוריאל לין

עורכים: הילית נעמת-מרילוס ואלירז נר גאון

הוצאת סטימצקי

******
142 עמודים, 89 ₪

דרך ארוכה עבר אוריאל לין במסעו על פני החיים. הרבה ארצות, הרבה נסיעות והרבה תפקידים. למד משפטים בירושלים וקליפורניה. עורך דין במקצועו. עבר לניהול חברות. השתלב בחיים הפוליטיים. פרסם אלפי מאמרים. כיהן בשורת תפקידים בכירים בשירות המדינה וכנסת ישראל, ומשם עבר למנהיגות עסקית.

בספר זה מעלה לין לקחים מחייו ומניסיונו האישי. בדרך של אמרות קצרות המנוסחות בשפה פשוטה ותמציתית, הוא מציע ראייה על התנהגות אנוש מזווית אחרת; אומר לנו למה לצפות וממה נתאכזב. איך לבנות חיים עשירים יותר, מהם התנאים להצלחה ומה עלול להוביל אותנו לאיבוד פירותיה; וכל זה ארוז במעטפת בדיונית של פרופ' סיני מפורסם המרצה על חוכמת החיים באוני' שנחאי, המציע לאוריאל לאמץ אותו כדוד הרוחני שלו. כך הוא יוכל להעביר אליו מידי פעם מחוכמת החיים שנצברה בסין על פני מאות שנים.

אל מסע זה של אוריאל על פני החיים הצטרף גם האומן והמאייר גונן מעתוק – אומן צעיר  מקורי ורב כשרון – אשר באיוריו המקוריים והנפלאים מעניק זוויות ראייה חדשות על הלקחים והעצות של הדוד מסין.


עו"ד אוריאל לין, מחשובי המחוקקים בישראל ומי שהוביל את הרפורמה במערכת המיסוי בשנים 79, 80 ו-81 במאה הקודמת. בתפקידו כיו"ר ועדת החוקה חוק ומשפט בכנסת ה-12, העביר לא פחות מ-95 חוקים; בהם החוקים שעיצבו את זכויות היסוד של היחיד בישראל ושינו את השיטה הפוליטית.

גונן מעתוק, בוגר בית הספר לעיצוב בחולון; מאייר ומעצב גרפי. נשוי, מתגורר בירושלים ומוזיקאי בשעות הפנאי.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה