יום חמישי, 30 באוגוסט 2018

העצב שרצה אהבה


ספר ילדים חדש:

"העצב שרצה אהבה" מאת אלה ויינטראוב

לחבק את הרגש





ספר הילדים "העצב שרצה אהבה" מאת אלה ויינטראוב בהוצאת "אדמונית" הוא ספר קסום שמלמד על חשיבות כל הרגשות בחיינו. הספר מציג את עולמם של הרגשות. הוא נפתח כמו כל סיפור טוב בתיאור מקום המגורים של משפחת "רגשות". על רקע איורים צבעוניים וחמים נפרש הטקסט שמתאר את סיפור העלילה ומכניס את הקוראים הצעירים לתוך עולמה של משפחת רגשות. דמויות הרגשות השונים מומחשות לצד הטקסט בצבעים ייחודיים שמתחברים למהותן ומדברים אל הקוראים הצעירים.

הספר כתוב בחרוזים ומתאים לקריאה משותפת עם ילדים בגילאי הגן. הוא יכול לשמש בסיס לשיחה עם הילדים על הרגשות השונים כדי להתמודד עמם באופן שמפנה מקום לכל חוויה שלהם.

ספר זה הוא הראשון מתוך סדרת ספרים שעוסקים בעולמם הפנימי של ילדינו. כל ספר בסדרה ייתן כלים שיעזרו לילדינו להתחבר לרגשותיהם ולפנימיותם, ויסייעו להם לתקשר רגשית עם עולם המבוגרים.

לאורך כל הספר מתכתב הטקסט עם האיורים המקוריים והססגוניים של אורית קשת שמאירה בשלל צבעים את הסיפור ומוסיפה לייחודיותו.


"הכעס אמר, היום הייתי בכל המקומות, בבטן, בלב ואפילו בריאות".
השמחה ענתה: "יווו כמה נפלא, אני הייתי בבטן ובלב, אך ממש טיפה"

אלה ויינטראוב (48), אם ל-3, תושבת רעננה (ולשעבר כמון), עוסקת בתחום החינוך. בזמנה הפנוי היא אוהבת לכתוב סיפורים קצרים, בעלת דף בפייסבוק בשם: "אהבה זה הסיפור".

"העצב שרצה אהבה" מאת אלה ויינטראוב. איורים נפלאים: אורית קשת. הוצאת "אדמונית", 25 עמודים. מחיר לצרכן 68 ₪. להשיג בכל חנויות הספרים וכן באתר המחברת
                       


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה