יום שלישי, 12 באוגוסט 2014

פריסות קלפי הטארוט




פריסות קלפי הטארוט



המדריך המלא לקריאת קלפים 

מאת: אילנה הראל

הוצאת "ספרי טארוט"

* * * * * *   

(303 עמודים, 98 ₪)

המסע האמיתי של גילוי מתרחש לא בחיפוש אחר שטחים חדשים, אלא בהסתכלות על אותם הדברים בעיניים אחרות.

קלפי טארוט הם סמלים חזותיים שהשפעתם על התודעה ועל ההכרה היא חזקה – התדר האנרגטי של הצורות, הצבעים, הפרופורציות והפרטים שמופיעים בהם אינם משאירים אותנו אדישים. קלפי הטארוט מכילים סמלים עתיקים שמקורם במגוון רחב של תרבויות עתיקות, החל ממצרים הקדומה וכלה באלמנטים קבליים.

בקלפי הטארוט אנו נעזרים כדי לקבל עזרה בפתרון בעיות רגשיות, כלכליות ואתיות וכדי לדעת על מניעים נסתרים של מעשינו והסיבות העמוקות של הלבטים או הבלבול בו אנו שרויים.

כשאנחנו שואלים את הקלפים שאלה ומבקשים לדעת את התשובה אנו נעזרים בתהליך מובנה, שמותאם לסוג השאלה או המידע שדרוש לנו. תהליך זה נקרא פריסת קלפים. פריסת קלפי הטארוט היא סידור מערך קלפים בצורה קבועה מראש. בספר זה תמצאו עשרות מערכים כאלה המותאמים לנושאים שונים החל מזוגיות, עבודה, מערכות יחסים, אישיות, התפתחות אישית, אסטרולוגית, מצב בריאותי ועוד. הפריסה היא בעלת מתכונת קבועה וספציפית ומותאמת לסוג השאלה. לאותו הקלף יכולות להיות משמעויות שונות בפריסות שונות ובאותה פריסה בהתאם למקומו ולשכנות בה הוא נמצא לקלפים אחרים.

הקלפים עצמם הם כמו שחקנים בהצגה, היוצרים יחד את הסצנה "ומשחקים" את המשמעות שלה.

אילנה הראל, בוגרת חוגים לפילוסופיה, ספרות וחינוך באוניברסיטת חיפה, לומדת וחוקרת את נושא קלפי הטארוט מזה עשרים שנה. פרסמה מספר ספרים בנושא זה למבוגרים, ספרי ילדים וקובץ סיפורים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה