יום שישי, 16 באוגוסט 2013

מתנה לחג - מטיילים עם הדרדסים בשביל ישראל

"מטיילים עם הדרדסים בשביל ישראל"
שבילים של הנאה לכל המשפחה!





לקראת החגים הקרבים, השירות הבולאי של חברת דואר ישראל בשיתוף עם החברה להגנת הטבע, הפיק מארז מיוחד לחופשת הקיץ ולחגים הקרבים - "מטיילים עם הדרדסים בשביל ישראל", המיועד לחוויה משותפת לכל המשפחה, המעניק זמן איכות חווייתי, והמשלב תוכן עשיר ומהנה.

המארז הייחודי כולל  10 כרטיסיות קשיחות, עם הסברים מפורטים ותמונות עשרת המסלולים המומלצים למשפחות בשביל ישראל;  פאזל מדליק - דרדסים מטיילים בטבע - 35 חלקים; 35 רעיונות למשחקים ולפעילויות לכל המשפחה לחוויה מושלמת וכיפי במהלך הנסיעה; חוברת פעילות דרדסים (מצא את ההבדלים, חיבור קווים, דפי צביעה, מבוכים ועוד הפתעות); אאוץ' - מארז פלסטרים מאויירים של הדרדסים לנסיעה;  גיליון בולים חגיגי ומאוייר "שביל ישראל';  3 כרטיסי ברכה של הדרדסים + 3 מעטפות למשלוח ברכות לקראת החגים.

המארז יימכר יימכר בסניפי חברת דואר ישראל ובאתר האינטרנט של חברת הדואר http://www.israelpost.co.il במחיר 39.90 ₪ בלבד.

ירון רצון, מנהל השירות הבולאי של דואר ישראל ציין, כי השירות הבולאי קשוב לצרכי הילדים וההורים, בפרט לקראת החופשות הצפויות לנו עם בוא החגים. לכן הפקנו מוצר חדש לכל המשפחה לפעילות משותפת ומשעשעת. המוצר מקרב את ההורים והילדים לתחביב חינוכי, לערכיות, לשעות פנאי תרבותיות שיסחפו בשמחה את קהל הילדים ומשפחותיהם. 


המלצה חמה: מתנה חינוכית ומהנה לילדים, לנכדים לחגים.






אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה