יום שלישי, 6 באוגוסט 2013

חידת הנומורלוגיה הקבלית

חידת הנומרולוגיה הקבלית 

יסודות תורת המספרים והגימטריה היהודית



מאת: נפתלי פרום

הוצאת אסטרולוג

* * * * * *
 
(242 עמודים,  118 ₪)


נפתלי פרום, חוקר קבלה ומחברם של ספרים רבי מכר בנושא האותיות והשמות, פונה בספרו החדש "חידת הנומרולוגיה הקבלית" אל העולם המופלא של הגימטריה היהודית-קבלית ואל הנומרולוגיה, היא תורת המספרים המערבית. הספר  שופך אור על תורת המספרים המסתורית, רבת-העצמה, המופיעה ב"ספר היצירה" ובמבנה עץ החיים הקבלי.

הספר "חידת הנומרולוגיה הקבלית" מאפשר לכל קורא להבין את מקומו ואת דרך חייו ביקום בו הוא חי. ללמוד מה המשמעות והחשיבות הגימטרית–נומרולוגית של ספרות שם האדם, ומספרים אחרים המשפיעים על עצם קיומו.

נפתלי פרום בוחן את "חידת הנומרולוגיה הקבלית" פרט אחר פרט, חושף את ביטוייה בתחומים רבים ושונים, ועורך את ההשוואות וההקבלות אל שיטות נומרולוגיות ומיסטיות בתרבויות אחרות.

בדומה לספריו האחרים, גם בספר זה מוגשת משנתו בצורה סדורה וברורה, המאפשרת לכל קורא להעמיק בה.

ספר חובה לכל קורא המתעניין בנומרולוגיה, בקבלה ובמיסטיקה.

נפתלי פרום – תלמיד וחוקר קבלה ידוע, סופר, מרצה ויועץ בתחומים שונים: זוגיות, פרנסה, קשיים והרגשת חסימות מנטליות. מרצה מבוקש בתחומים אלה מזה כעשר שנים. כמו כן הוא יועץ ארגוני ועוסק בתחום האימון האישי. מקיים הרצאות, סדנאות, קורסים וחוגי בית והעשרה.
יליד 1969, בני-ברק, מתגורר כיום בתל-אביב.

מספריו הבולטים שראו אור באסטרולוג:
"ספר השמות המלא לפי הקבלה" (רב מכר) ; "ספר האותיות והשמות המלא לפי הקבלה" (רב מכר); "ספר הזוגיות - אהבה ותקשורת לפי הקבלה" ; "ספר צירופי האותיות והשמות לפי הקבלה" .


מומלץ לעוסקים בתחום הנומרולוגיה. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה