יום חמישי, 11 בינואר 2018

כאילו אין מחר מאת תומר קרן

ספר חדש:

כאילו אין מחר מאת תומר קרן




"בעל הבית נפל!" אלה היו המילים האחרונות ששמעתי. אחר כך הכול היה חשוך ושקט. מילים ריקות חלחלו באוויר כמו פירורי אבק שנאספו אל הכלום שנותר מחיי" (מתוך הספר).

"כאילו אין מחר" מאת תומר קרן, בהוצאת הספרים "הנשר הלבן" הוא הזמנה לחלום, לבנות עולם מקביל שבו אפשר להחזיר את הגלגל לאחור. עולם שבו יש מקום לחרטות כי לעולם לא מאוחר לתקן את הטעויות שלנו.

בגיל חמישים ושמונה לוקה ישראל שטרן, נשוי ואב לשתי בנות, בדום לב. לאחר שנקבע מותו הוא מגיע לחדר הטהרה של בית העלמין ברעננה. בזמן שעובדי חברה קדישא שוטפים את גופתו הוא פוקח את עיניו ורואה בתוך המים את בבואתה של מכשפה אינדיאנית שפגש בילדותו בפרו. המכשפה נותנת לו הזדמנות לחזור למשפחתו בתנאי שיבצע שלושה מעשים טובים שיגרמו לשינוי משמעותי בחיי הקרובים לו.

התקופה שהוקצבה לו היא תשעה חודשים בדיוק בהם עומדות לרשותו שלוש זהויות שיתחלפו ביניהן מידי פעם. ההחלפה בין הזהויות אינה בשליטתו והיא נקבעת לפי מידת הנחיצות של אותה זהות באותו הרגע. המכשפה הזהירה אותו כי "אסור לך בשום פנים ואופן להסגיר את זהותך האמיתית. הדבר יביא לביטול העסקה מיד ולסבל נוראי לקרוביך. כן, אסור לך לחפש אותן, הן יגיעו אליך ברגע המתאים".

האם ישראל יעמוד במשימה? האם יצליח לגרום למפנה בחיי הקרובים לו ולהשיב לעצמו את חייו? איזה סודות מרעישים יגלה בדרך?

תומר קרן, עיתונאי ותיק, עובד שלושים שנים במערכות התקשורת הגדולות בארץ. עורך כיום את רשת המקומונים של "מעריב". כתב מחזות וספרים למבוגרים וילדים. "כאילו אין מחר" הוא ספרו השלישי.

"כאילו אין מחר" מאת תומר קרן, הוצאת הספרים "הנשר הלבן", 123 עמודים. מחיר לצרכן 58 ש"ח.




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה