יום שלישי, 26 בספטמבר 2017

קרוואן בשניים מאת מייקל זדוריאן


ספר חדש

קרוואן בשניים מאת מייקל זדוריאן

בקרוב יהפוך לסרט בכיכובם של הלן מירן ודונלד סאתרלנד


"קרוואן בשניים" מאת מייקל זדוריאן, בהוצאת "דני ספרים" מביא את סיפורם של אלה וג'ון רובינה, הנשואים באושר כבר יותר משישים שנה. שניהם בשנות השמונים שלהם, אלה חולה בסרטן וג'ון סובל מאלצהיימר מתקדם. במשך שנים רבות מדי הם מרגישים חנוקים תחת השגחתם של ילדיהם הבוגרים ושל הרופאים שלהם, שמנהלים את חייהם. כעת הם משתוקקים לצאת להרפתקה אחת אחרונה. הם חומקים מביתם שבפרברי דטרויט בקרוואן הישן שלהם, עולים על כביש 66 המיתולוגי, ויוצאים למסע חסר גבולות, מצחיק וקורע לב בדרכיה האבודות והאינסופיות של אמריקה כשהכיוון – דיסנילנד.

סיפור מסעם של אלה וג'ון הוא סיפור מריר-מתוק, כתוב בהומור, בחיבה ובנגיעת אירוניה. הם אמנם נמצאים בסתיו חייהם, אך הם נחושים להוכיח שכאשר מדובר בחיים עצמם, אדם יכול לבקש לעצמו עוד תוספת זמן קטנה בחברת אהוביו – גם אם כולם מסביבו חושבים אחרת.

ספרו המרגש של מייקל זדוריאן, על נסיעה בלתי נשכחת של זוג בדמדומי חייו הנחוש להגיע אל קצה הדרך בתנאיו שלו, יהפוך בקרוב לסרט בכיכובם של הלן מירן ודונלד סאתרלנד.

מייקל זדוריאן עובד כקופירייטר באזור דטרויט. לפני ספר זה הוא פרסם ספר אחד שגיבורו עובד בחנות יד-שנייה וקובץ סיפורים קצרים. שניהם זכו לביקורות משבחות ולאהדת הקוראים. הוא חי עם אשתו בבית ישן מלא בדברים שהיו בעבר בבתים של אנשים אחרים.

"הספר קרוואן בשניים דומה במידה רבה לחיים עצמם: שמח, כואב, נוגע ללב, טראגי, מסתורי... ואסור לוותר עליו." – Booklist

"הספר הזה הוא מהספרים שנשארים אתכם, שעולות מהם שאלות אישיות ועמוקות וממשיכים לחשוב עליהן זמן רב אחרי הקריאה." – Bookreporter.com

"קרוואן בשניים" מאת מייקל זדוריאן. מאנגלית: ימימה עברון. הוצאת "דני ספרים", 256 עמודים. מחיר לצרכן 94 ש"ח. להשיג בכל חנויות הספרים ובחנות המקוונת של ההוצאה: www.siman-kria.co.il        






אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה