יום ראשון, 7 ביוני 2015

סוד הגביש

ספר חדש: "סוד הגביש" מאת שני (צ'רני) תודר

הגאולוגיה, הגמולוגיה, ההיסטוריה והאנרגיה שמאחורי יופיין של אבני החן




הספר "סוד הגביש" מאת שני תודר, בהוצאת סטונאייג', הוא שילוב מרתק וייחודי של מידע גיאולוגי, גמולוגי, היסטורי ואנרגטי שמאחורי יופיין של אבני החן. נכתב מאהבה לקריסטלים-גבישים ומשלב מידע גאולוגי על אופן ומקום היווצרותן של האבנים, מידע גמולוגי לאבחון אבני חן, מידע על השימוש באבני החן לאורך ההיסטוריה ומידע מפורט למאות סוגי אבנים הכולל אינדקס מסודר. זאת, לצד הסברים נרחבים על יכולת השפעתם של הקריסטלים ברבדים השונים.

הספר מספק מידע נרחב לעוסקים בתחומי הריפוי השונים המעוניינים לשלב קריסטלים כחלק מהטיפול וההעשרה. בספר משולבים סיפורים וחוויות של שני ושל עשרות מלקוחותיה מהם למדה רבות על אופן השפעתן של האבנים, וכן פירוט האיכויות הגמולוגיות של כל אבן, מידע על מקום התגבשותה וצורת ההתגבשות, מידע היסטורי (במידה וקיים) והתכונות האנרגטיות. בספר שילוב חדשני וראשון בעולם של שני הצדדים של עולם הקריסטלים, המדעי, הרוחני והשילוב המופלא שבין השניים.  

אנשים בכל העולם ולאורך כל ההיסטוריה, מתלהבים מיופיין של האבנים, מהצבעים, מהשקיפות, מהצורות. לא משנה באיזה מינוח תבחרו, ומאיזו נקודת מבט תביטו על היופי והעצמה, בסופו של דבר מה שחשוב הוא הרגש והחיבור לאבן זאת או אחרת. יש שרואים באבנים יצירה של הטבע, יש שמקשרים ליצירה של האל ויש שמקבלים אותן כמו שהן בלי להתעמק יותר מדי. לחלק חשוב הצד המיסטי של האבנים, לחלק חשוב הצד הגמולוגי – המדעי, התנ"כי או פשוט היופי. יש שאוהבים אותן רק בתכשיטים ויש שמעדיפים רק בצורה הגולמית, הטבעית והגדולה.

"סוד הגביש" הוא ספר המיועד לחובבי היופי והטבע, הכימיה והגאולוגיה, לתכשיטנים ובעלי חנויות תכשיטים המעוניינים להעשיר את עולמם ולהעביר מידע ללקוחותיהם.  מתאים במיוחד ובעיקר, לאנשים הנמשכים ליופיים של הקריסטלים ומעוניינים להעמיק את הידע והחיבור.

בין פרקי הספר: קריסטלים, מינרלים ואבני חן מה הם? ההתגבשות. אבנים ואנרגיות – למה וכיצד? תכונות הקריסטלים: גיאולוגיה, גמולוגיה, היסטוריה ואנרגיה.

שני (צ'רני) תודר (ילידת 1966) נשואה לאדם ואם לדנה וטמיר, תושבת יהוד, נולדה בארץ למשפחה דרום אפריקאית, ספגה הוויה וגישה רוחנית מאימה, שהייתה מהראשונות בארץ שעסקה בהתפתחות רוחנית. שני עוסקת בתחום הקריסטלים משנת 1988. יחד עם בעלה ייסדה את סטונאייג', חנות אבנים מהגדולות בעולם שמתמחה בייבוא מגוון אבנים ישירות ממכרות ברחבי תבל. מאות לקוחות זכו לייעוץ והכוונה אישית, והודות לפידבקים שלהם למדה שני, התפתחה ותרמה את הידע, הניסיון והתובנות לספר זה. הקוראים מוזמנים להעשיר את עולמם וליהנות מהספר. להעשרת החוויה - מומלץ לבקר בסטונאייג' שהיא כמוזיאון לאבנים - מקום שניתן לשהות ולבלות בו שעות.

"סוד הגביש" הוא ספרה השני של שני. ספרה הקודם "סוד הקריסטלים" (שתורגם גם לאנגלית) זכה להצלחה רבה בארץ ובעולם.

שני תודר מספרת: "אנו רוכשים את האבנים בכל העולם ומביאים אותן בשמחה, לארץ. כל משלוח שמגיע מרגש מחדש. פירוק הקונטיינרים מלווה בצהלות שמחה שלנו ושל הצוות הנפלא שלנו. כולם מחוברים,  כולם מתלהבים, חלק בשל היופי והעצמה של הטבע וחלק גם בשל הצד האנרגטי, הרוחני. מרגשות אותי גם תגובות האנשים. ממלא ומעצים לראות כמה אנשים מתלהבים  בכניסתם לחנות, בין אם זו פעם ראשונה ובין אם הם אורחים קבועים. מרגש כל פעם מחדש שאנשים מגיעים במיוחד מכל הארץ כדי לבקר בחנות,  ליהנות, לחוות ולהירגע. רבים אומרים שניתן לחוש כי האבנים במקום מקבלות אהבה. רבים מספרים שהם ממש לא מאמינים אבל יש משהו במקום. משהו מלהיב, מרגש שמושך אותם לשוב ולבקר ואני תמיד מתרגשת מחדש כשאנשים חוזרים לספר שהאבן שהמלצתי או זו שהם בחרו בצורה אינטואיטיבית סייעה להם".

"אנו מברכים אתכם על בחירתכם להעמיק את הידע על עולם המינרלים, הגבישים, אבני החן או הקריסטלים כפי שרבים מאתנו מכנים אותם. לא משנה באיזה מינוח תבחרו, ומאיזו נקודת מבט תביטו על היופי והעצמה, בסופו של דבר מה שחשוב זה הרגש והחיבור לאבן זו או אחרת. אנשים רבים מגיעים לסטונאייג' או למוזיאונים הפזורים בכל העולם, כדי ליהנות מהיופי ומהעצמה, או בשביל החוויה.

שני תודר מסכמת: "זכותו של כל אחד ואחת מכם לבחור אם לקבל את השפעתן האנרגטית של האבנים. אני ממליצה לזרום עם ההרגשה. לשחרר את הקשר למדע ולקבל את האבן כמו שהיא, ליהנות מיופייה ולזרום. הקריסטלים אינם תחליף לתרופה או לטיפול רפואי, פיזי, מנטלי או נפשי. הקריסטלים הם תוספת מבורכת שביכולתה להעצים ללוות ולתמוך בדרכי ריפוי קונבנציונליים, אך אינם מחליפים אותם. השימוש באבן במקום בטיפול הוא באחריות של מי שבוחר בכך, בלבד".

"סוד הגביש – הגאולוגיה, הגמולוגיה, ההיסטוריה והאנרגיה שמאחורי יופיין של אבני החן" מאת שני (צ'רני) תודר. הוצאת סטונאייג', 412 עמודים. מחיר לצרכן 218 ש"ח, להשיג בכל חנויות הספרים, דרך חנות סטונאייג' ברחוב אבא הלל סילבר 17, או דרך האתר: www.stoneage.co.il

            

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה