יום חמישי, 4 ביוני 2015

ניידים בזמן

ספר נוער חדש:

ניידים בזמן מאת סיגל אדלמן




"ניידים בזמן" מאת סיגל אדלמן בהוצאת "דני ספרים", מחבר בין עולם הפנטסיה לטקסטים עתיקים ומשלב מתח ודמיון עם העומק והעושר הרעיוני של התנ"ך.

 מה קורה, כאשר ספר תנ"ך מסתורי ועתיק יומין מתגלגל לידיהם של ארבעה צעירים, אשר מגלים כי אם יפתחו אותו – ימצאו עצמם אי-שם בעבר הרחוק של ימי התנ"ך, חשופים להתרחשויות מפתיעות? גיבורי הספר, חילונים ודתיים, ימניים ושמאלנים, נסחפים לתוך הרפתקה המובילה אותם למחוזות מופלאים ומטילי אימה ומטלטלת את המציאות שלהם ואת עולמם הרגשי.

סיגל אדלמן (54), תושבת ירושלים, נשואה + 4 ילדים, מחברת הספר "שקית ברוח" (שהתפרסם תחת שם העט גלי עדן) וספר האמנות "סודות וצללים", מביאה בפני הקוראים ספר מרתק המאיר פרשיות מעולם התנ"ך מזווית חדשה ומרגשת. סיגל אדלמן היא בוגרת המדרשה לאמנות (בית ברל), בעלת תואר שני בתנ"ך ויהדות מהמכללה בירושלים, בוגרת המסלול לפוטותרפיה בביה"ס לצילום מוסררה י-ם ובעלת תואר שני בטיפול באמנות, המכללה האקדמית לחברה ואמנויות.

סיגל אדלמן מספרת: "הספר "ניידים בזמן" הוא תיאור המעבר בזמן אל תוך העבר הקדום, אך גם את החזרה משם אל חיי ההווה וההתמודדות איתם לאור חוויית המפגש עם התנ"ך. בנקודה זו הספר מביא גישה ייחודית בה אנו מלווים את הגיבורים במסעם הכפול – אל תוך העבר אך גם בחזרה אל חיי ההווה של ארבעה מתבגרים. גיבורי הספר נכנסים שבע פעמים לתקופות שונות בתנ"ך. בכל פעם הם מתמודדים עם אתגרים שונים ומגלים תובנות חדשות על עצמם ועל חייהם.  דעותיהם מבטאות את הקולות השונים בחברה הישראלית, את הקונפליקטים אך גם את החיפוש המשותף אחר שלום וחיבור בתוכנו".

סיגל אדלמן אומרת כי "הרעיון לכתיבת הספר התעורר לפני עשרים וחמש שנה, בתחילת דרכי כבעלת תשובה, כאשר מנהל הוצאת ספרים ביקש ממני לכתוב ספר לבני נוער. ידעתי שאכתוב על כניסה לתוך התנ"ך, כיוון שמאז ימי ילדותי ועד היום מצאתי עניין רב בקריאת התנ"ך. תהיתי האם ניתן לשתף קוראים אחרים בחוויית הקריאה בתנ"ך, כחוויה מרתקת?  האם אפשר לחבר בין ז'אנר הפנטסיה – לטקסטים עתיקים? ליצור ספר הרפתקאות, שאינו מוותר גם על העומק והעושר הרעיוני, שהטקסט התנ"כי מזמן לנו? חשבתי שראוי לנסות. לצורך כתיבת הספר השקעתי זמן ומאמץ  באיסוף החומר והגשתו בצורה נכונה.  זה ארך שנים. העמקתי בלימוד התנ"ך ומפרשיו, על פי המסורת היהודית, נרשמתי לסיורים ארכיאולוגיים במקומות עליהם בחרתי לכתוב, ורתמתי את כוח הדמיון על מנת לרקום מהחומרים השונים יריעה סיפורית מעמיקה ומושכת לב".


"ניידים בזמן" מאת סיגל אדלמן, הוצאת "דני ספרים", 478 עמודים, מחיר לצרכן 68 ש"ח, להשיג בכל חנויות הספרים ובחנות המקוונת של ההוצאה: www.siman-kria.co.il
           



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה