יום רביעי, 3 ביוני 2015

קופיקומיקס - קומיקס לילדים

ספר ילדים: קופיקומיקס מאת תמר בורנשטיין-לזר
קופיקו לראשונה בעיבוד קומיקס!!



"קופיקומיקס – תעלומה בקרקס" מאת תמר בורנשטיין-לזר בהוצאת "דני ספרים", הוא הספר הראשון בסדרת הקומיקס "קופיקומיקס". זהו סיפור הרפתקה מותח וסוחף הלוקח אותנו להרפתקה בקרקס.
הקרקס הגדול מגיע העירה, וכולם נאחזים התרגשות גדולה; אבל אז מגלה קופיקו שזהו הקרקס של פטרוזיליה הרשע – אותו מנהל אכזר, שממנו ברח קופיקו לפני שנים רבות. פטרוזיליה יעשה הכול כדי לתפוס אותו שוב ולהחזירו לקרקס שלו, אבל לקופיקו יש עדיין כמה תעלולים בשרוול.
קופיקו הוא הקוף הלאומי האחד והיחיד אשר רק לגביו יכולים אנשים לא מעטים לומר:  גם אנחנו, גם הורינו וגם ילדינו נהנינו וצחקנו לכל אורכה של ילדות מחויכת ונפלאה בזכותו.
לאורך כל הספר מתכתב הטקסט עם איורי הקומיקס המקוריים והססגוניים של אוריאל ברקוביץ', בוגר בצלאל, יוצר אנימציה ומאייר, אשר הפיח חיים בסיפור והוסיף לייחודיות שלו. הספר מיועד לגילאי: א-ו', אך גם בוגרים יותר יוכלו ליהנות ממנו.

תמר בורנשטיין-לזר, הסופרת האהובה, הידועה גם כ"אמא של קופיקו", כתבה יותר מ- 150 ספרי קופיקו ועוד עשרות ספרים אחרים לילדים. עכשיו, לראשונה, מופיע קופיקו שלה גם בגרסת קומיקס!
נוגה ברק, בתה של תמר, מספרת כי "הספר מבוסס על הספר 'קופיקו והבלשים' בו מסופרות הרפתקאותיו של קופיקו עם פטרוזיליה הרשע אשר זומם לחטוף את קופיקו ולהחזירו לקרקס ולקבל סכום נאה. בערוץ היוטיוב של קופיקו כ-68 מליון צפיות ומיליוני צפיות בפרקים המתארים את מעללי קופיקו ופטרוזיליה. דמותו של קופיקו מצחיקה ויש בה מימד אנימטורי שהיה מתבקש לעבד לז'אנר הקומיקס. טובי המאיירים ביצעו בטכניקת עבודה מורכבת שנמשכה למעלה משנה  את המעבר של הדמות לקומיקס והתוצאה לפניכם: "קופיקומיקס – תעלומה בקרקס."
אחד מיסודות הצלחתו של קופיקו לאורך השנים, הספרים, ההצגות והסרטים הוא מוטיב החידוש וההפתעה -  לעשות או לומר ברגע ובזמן המתאים את הבִלתי צפוי אך הנכון, הפשוט, המועיל והמצחיק.
גם עתה, כאמור למעלה מ- 60 שנה לאחר שהגיע אלינו מאפריקה הרחוקה, מוסיף קופיקו להפתיע, לחדש ולהתאים עצמו לזמן המשתנה ולצרכי הילדים בו וממשיך להיות מותג מוביל בתחומו.

"קופיקומיקס   - תעלומה בקרקס" מאת תמר בורנשטיין-לזר, איורים: אוריאל ברקוביץ', הוצאת "דני ספרים", 110 עמ'. מחיר לצרכן 68 ש"ח, מנוקד. להשיג בכל חנויות הספרים ובחנות המקוונת של ההוצאה: www.siman-kria.co.il    



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה