יום שלישי, 5 בדצמבר 2017

"החדר הצהוב" מאת ג'ס וולאנס


ספר חדש:

"החדר הצהוב" מאת ג'ס וולאנס




"החדר הצהוב" מאת ג'ס וולאנס, בהוצאת דני ספרים, הוא מותחן פסיכולוגי מרתק,  סיפור רב שכבות ומעורר מחשבה על בנות ואימהות, על חברוּת ואמון – ועל הדברים שאנשים מוכנים לעשות כדי להגשים את חלומותיהם. הספר היה מועמד למדליית קרנגי 2017.

אילו הייתם מקבלים מכתב שאומר שאבא שלכם מת, מה הייתם עושים? אביה של אנה עזב כשהיא הייתה צעירה מאוד, ואנה, עכשיו בת 16 , חיה עם אמה המדענית – אישה שאפתנית וחסרת רגשות. ואז היא מקבלת מכתב מחברתו העכשווית של אביה, אידי, ובו חדשות מרעישות: אביה מת. אידי מבקשת להיפגש עם אנה ולתת לה משהו שהאב השאיר לה. חבריה של אנה חושבים שאסור לה לבטוח באידי ושעליה לשמור ממנה מרחק. אבל אנה נמשכת אל אידי: החום שהיא מפיצה סביבה, אישיותה הכנה והתמימה, כישורי הבישול הנפלאים שלה – כל אותם דברים שנדמה שאמה האמיתית אינה מסוגלת לספק לה. והחשוב מכול: לאידי היא מסוגלת לגלות את סודה הנורא הקבור עמוק בתוכה – סוד שהיא אינה מעיזה לספר לאמה או לחבריה הטובים ביותר. אך האם אידי היא אכן מה שהיא נראית?

"ספר שיתפוס אתכם בגרון ולא יעזוב. עלילה מותחת ומהפנטת" – The school librarian

"החדר הצהוב" מאת ג'ס וולאנס. מאנגלית: דפנה לוי. הוצאת "דני ספרים", 272 עמודים, מחיר לצרכן 88 ש"ח. להשיג בכל חנויות הספרים ובחנות המקוונת של ההוצאה: www.siman-kria.co.il .


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה