יום שישי, 22 בדצמבר 2017

איך לגדל ילדים מאושרים

 

רב מכר

מעל 12,000 ספרים נמכרו
10,000 ספרים נוספים הודפסו לבקשת סטימצקי
מקום חמישי בין כל ספרי ההורות באמזון
מעל מאה אלף עוקבים בעמוד הפייסבוק
מעל חמישים אלף עוקבים בניוזלטר

איך לגדל ילדים מאושרים

ספר ראשון בסדרה

מאת: ויטאלי בוצ'אצקי

הוצאה עצמית

* * * * * * 

גיל יעד 18-0

 

151 עמודים, 100 ש"ח






כל מה שויטאלי בוצ'אצקי רצה, הוא להכין עצמו כהורה לקראת לידת ילדיו. כאיש הייטק שעובד סביב השעון, שאל את עצמו איך יוכל להיות האבא הטוב ביותר לילדיו בשעה אחת ביום.

הוא החל ללמוד את התחום. קרא מאות ספרים ואלפי מחקרים, השתתף בקורסים וסדנאות ושמע עשרות הרצאות. בשלב מסוים החל לשתף את תובנותיו ואת התהליך שעבר בעמוד בפייסבוק בעל שם זהה לספר. להפתעתו הגדולה העמוד תפס תאוצה ותוך זמן קצר כבר היו לו עשרות אלפי עוקבים פעילים.
הספר נכתב בעקבות מאות פניות שקיבל מחברי עמוד הפייסבוק שהקים.

במסע שכולל בתוכו שישים ואחד פרקים מגיש ויטאלי, באופן נגיש וקל לעיכול ובלי לנסות לחנך, עצות וכלים מעשיים כיצד לממש את הייחודיות של ילדינו ולהגשים את יעדיהם וחלומותיהם; כיצד להשפיע ולהנהיג כהורה במשפחה; כיצד למוסס התנגדויות ולהניע את ילדינו לפעולה; כיצד לפתח בהם התמדה ונחישות; כיצד ליצור מערכות יחסים מצוינות בין בני המשפחה ועוד.

מוצרים נוספים להעצמת הילדים (ביניהם יומן הצלחות, יומן רעיונות, יומן משימות ויומן חוויות) ניתן למצוא באתר הבית של ויטאלי בוצ'אצקי.


על ויטאלי בוצ'אצקי:
יליד ברית המועצות 1982, עלה לארץ עם משפחתו בגיל 7. מהנדס רפואי בהכשרתו, מפתח מכשור רפואי בחברת הייטק. התגורר ביפו במשך 20 שנה. מזה חמש שנים חי בבת-ים.

נשוי ואב לשניים, הפך להורה לפני כשלוש וחצי שנים.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה