יום שלישי, 26 בדצמבר 2017

"הספר הראשון שלי": בעלי חיים

ספר חדש בסדרת "הספר הראשון שלי": בעלי חיים




"בעלי חיים" מאת אליס ג'יימס, בהוצאת "דני ספרים", הוא ספר נוסף בסדרת "הספר הראשון שלי". זהו הספר המושלם עבור ילדים הרוצים לדעת הכול על בעלי חיים. הוא מלא בתמונות מקסימות ובהמון עובדות מרתקות, הכתובות בצורה פשוטה וברורה עבור הקוראים הצעירים והסקרנים.

הילדים ילמדו על נושאים רבים הקשורים בבעלי חיים: על מיני החיות, על מעגל החיים, על מקומות המחייה שלהם, על המזון שהם אוכלים, על כנפיים ונוצות, על כלי הנשק הקטלניים שבהם הם משתמשים. במהלך הספר נבקר בעולם תת ימי ונכיר חרקים ויצורים קטנים אחרים. נלמד על בעלי חיים באזורי מחייה של חום וקור וכיצד בעלי החיים מסווים את עצמם. נלמד על תקשורת חייתית, על החיים בחושך, על מסעות הנדודים ועל אזורי המחייה בעולם. לסיום נלמד עובדות על בעלי חיים שוברי שיאים.

סדרת "הספר הראשון שלי" מביאה לקורא הצעיר שלל נושאים מרתקים בצורה נגישה, צבעונית ועמוסה במידע חשוב. הסדרה מתאימה לילדים שעושים את צעדיהם הראשונים בעולם הקריאה.

ספרים נוספים בסדרה: דינוזאורים – הספר המושלם עבור ילדים הרוצים לדעת הכול על הדינוזאורים ועל יצורים קדומים נוספים; החלל - הספר המושלם עבור ילדים הרוצים לדעת הכול על החלל; הטבע - הספר המושלם עבור ילדים הרוצים לדעת הכול על הטבע.


"הספר הראשון שלי: בעלי חיים" מאת אליס ג'יימס, איורים: לי קוסגרוב, מאנגלית: חגי ברקת, הוצאת "דני ספרים", 32 עמודים. כריכה קשיחה, מחיר לצרכן 79 ₪. מנוקד. להשיג בכל חנויות הספרים ובחנות המקוונת של ההוצאה: www.siman-kria.co.il       


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה