יום ראשון, 19 ביוני 2011

מומו וביצי החלומות

מומו וביצי החלומות

כתבה ואיירה: מומו טאקאנו
נוסח עברי: נורית זרחי
הוצאת פלא


*****
גיל יעד 4-7
(לא ממוספר, 64 ₪)


עולם החלומות הוא עולם נפלא, אך איך מגיעים אליו? ומה זה בעצם "ביצת-חלום"? לאדון הקטן יש תמיד "ביצי חלומות", שהוא מוכן להחליף תמורת מחשבות רעות ופחדים מציקים. הספר מתאר את משאלות לבה של ילדה קטנה בשם מומו שהבינה שאם מטפלים ב"ביצי החלומות", במסירות, באהבה, בזהירות ובאחריות, כל משאלה יכולה להתגשם. "למדו לחלום!", אומר האדון הקטן, "והחלום שלכם יהפוך למציאות".

הקוראים הצעירים יהנו מהאיורים המדהימים של המאיירת מומו טאקאנו, ויחד עם גיבורת הספר ילמדו לחלום ולהאמין בחלומותיהם.

הספר מזמין את הקוראים לדבר על משאלות לבם. מהי משאלה? מהו ההבדל בין משאלה לבין רצון, דמיון, בקשה וחלום? כיצד ניתן להגשים את המשאלות שלנו? כיצד אנחנו מרגישים כאשר המשאלה מתגשמת?

מומו טאקאנו, מאיירת וסופרת לילדים. נולדה ביפן בשנת 1983. היא למדה כלכלה, אבל תמיד רצתה להיות מאיירת ספרי ילדים. למדה אומנות בכוחות עצמה. אהבתה לספרות, תשוקתה לעולם הפנטזיה, כשרונותיה ונחישותה בבחירת הדרך והסגנון, מצאו במהרה הכרה בעולם הספרות וכבשו את לבם של אלפי קוראים צעירים. מומו קיבלה פעמים אות-הוקרה בתערוכת ספרי ילדים בינלאומית בבולוניה.


התרשמותי: ספר יפהפה עם איורים יפהפיים. הסיפור כ"כ מתוק, ומצאתי אותו מתאים גם למבוגרים האוהבים סיפורי וספרי ילדים. מומלץ מאד !!!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה