יום שני, 13 במאי 2013

מסע אל הנפש


ספר חדש: מסע אל הנפש

מסתורי הריפוי האנרגטי מאת כינרת מעיין




מסע אל הנפש – מסתורי הריפוי האנרגטי מאת כינרת מעיין, בהוצאת הספרים "דפים מספרים", עוסק במסע אל נבכי נפש האדם, צולל אל תהומות ונוסק אל פסגות של מטופלים ומעניק לקורא תובנות, הבנות ודרכים להיות מאושרים, מאוזנים ובעיקר להבין את נפתולי החיים וכיצד ניתן לפרום את הקשרים המעיקים ולחוות אושר ובריאות נפשית.

הספר מורכב משני חלקים עיקריים. המחברת, כינרת מעיין, מספרת על דרכה במעלה תורת הטיפול הרוחני, חייה, ילדותה ובגרותה; וחלק נוסף, העוסק במטופלים שהגיעו אליה, לשם הבנת קשייהם והדרכים להתמודד ולפתור את בעיותיהם.

כינרת מעיין (49), תושבת כפר סבא, בעלת תואר שני בפילוסופיה יהודית וקבלה ומנחת קבוצות מוסמכת. מתמחה בטיפולי גוף ונפש. למדה ומלמדת הילינג ותראפיה בודהיסטית, בעלת קליניקה לטיפולים וסדנאות.

כינרת מעיין מספרת, כי "הספר מנסה לתאר ולגעת בתחום העדין, העמוק והאין סופי של החוויה שלי כמטפלת בהילינג וכמי שבתהליך אדיר וכאוטי יצאתי לעולם  עם סגולה של ריפוי, או אפשר לאמר כוחות נסתרים, שלא מניחים  לי לרגע וקוראים לי יום אחר יום כל חיי לחבור ולהכיר בהם, וללמוד מא' כיצד בכלל להכיל אותם ומה לעשות בהם. למגע האנרגטי של כולנו,  כפי הניראה יש כוח ועוצמות ריפוי, אלא שאחדים מאיתנו חייבים בצוו נפשם או נישמתם או מסלול חייהם לעסוק בזה-להכיר וללמוד כמעט לבד את הסוד שעימו הם נולדו  ולו הם מחוייבים בכל נימי נפשם.

הספר מורכב מחמישה חלקים עיקריים: יש בו שילוב בין החוויות  האישיות  הפרטיות  של כינרת ובין הידע החדש האנרגטי/רוחני שהיא מלמדת, חוקרת מטפלת וחווה. לטענתה של כינרת, ייחודו של מטפל בהילינג לעומת שיטות טיפול אחרות ברפואה הלא קונבנציונלית, הוא,  בין השאר, שהוא זה שמוליך דרכו את הכוח המרפא אל העולם וכל התהליך של המפגש הטיפולי הוא דרכו ובאמצעותו. זוהי התרחשות מופשטת לחלוטין כמעט ללא מגע יד אך במקרים רבים השפעותיה לא יסולו בפז. כוחה, עוצמתה וייחודה של העבודה, היא דווקא בחוויה המופלאה ובתוצאות שלה - שלעיתים קרובות מידי קשה וכמעט בלתי אפשרי לבטא אותה במילים.

"בספר הזה, לא וויתרתי, ובמהלך רגעי חסד שניקרו בדרכי הצלחתי לבטא במילים את מה שמתרחש מבחינתי במקום הקדוש ביותר, המפגש הטיפולי ביני ובין המטופל, וכן בסדנאות שהותירו אותי ואת המשתתפים לעיתים קרובות ללא מילים מרוב התרגשות", מסכמת כינרת מעיין.

הספר מהווה גם עדות על הדרך המורכבת עד לחיבור ולגילוי של כוחות הריפוי והייעוד האישי של המחברת, אך בעיקר הוא מספר ומתאר את סיפורה וייחודה של תורת הריפוי שבה היא מטפלת ואותה היא מלמדת בקליניקה שלה.

מסע אל הנפש – מסתורי הריפוי האנרגטי מאת כינרת מעיין, הוצאת הספרים "דפים מספרים", 111 עמודים, מחיר לצרכן 65 ש"ח, להשיג בכל חנויות הספרים, או דרך חנות ההוצאה ברחוב סחרוב 19, קניון ערי החוף, ראשון לציון ובאתר המחברת  http://www.kinneret-mayan.com/.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה