יום חמישי, 30 במרץ 2017

'ספר התודות שלי' במהדורות נפרדות לבן/לבת


ספר ילדים חדש:

'ספר התודות שלי' במהדורות נפרדות לבן/לבת


מאת מיכל בוקר

תודה –  מילה כה קצרה שמשנה לטובה כל מצב בחיים


'ספר התודות שלי' לבן/לבת מאת מיכל בוקר, בהוצאת הספרים אוריון, הוא ספר מתנה מרהיב לילדים עם רובד של מודעות עצמית ומסר בעל משמעות עמוקה על כך שהכרת תודה והערכה למה שיש לנו הן המפתח להצלחה בחיים. הכרת תודה יוצרת אושר, סיפוק נפשי ושמחה פנימית שהם הבסיס לחיים הטובים שכולנו מחפשים.

ספר התודות שלי לבן/לבת הם ספרים מיוחדים, המלמדים את הילדים להעריך את הדברים שיש להם ולהכיר תודה - גם אם אלו פרטים קטנים מחיי היומיום, הנתפסים בדרך כלל כמובנים מאליהם.

הספרים מתוכננים כך שיש צורך להדביק תמונת פנים אחת של הילד במקום המיועד לכך (המקום מסומן בספר), והספר מוכן.  הילד מקבל ספר שבו הוא כוכב העלילה, הוא הדמות הראשית והספר מיוחד רק לו, זאת מפני שהספר מעוצב עם חור בצורת עיגול, שעובר דרך הכריכה הקדמית ובכל עמודי הספר, העיצוב יוצר מצב בו פניו של הילד מופיעות בכל העמודים וזו תחושה נפלאה לכל ילד וילדה. בסוף הספר יש עמוד שבו הילדים יכולים למלא את רשימת התודות האישית שלהם וכך הם ילמדו ליישם ולהפנים את הרעיון. הספר מתאים לפעוטות ועד גיל 7.

לדברי מיכל בוקר: "הידיעה שיש להכיר תודה, פותחת בפנינו את דלתות החיים הטובים. בחרתי לכתוב על הנושא וללמד להכיר תודה על הדברים שיש לנו דווקא לפעוטות, זאת במיוחד לאחר שנתקלתי בלא מעט מבוגרים שנושא הכרת התודה וההערכה למה שיש, זר להם. שהרי אם רוצים לשנות את פני הדור – כדאי להתחיל אצל הילדים".



מיכל בוקר, יוצרת סדרת הארגמן – מוצרי איכות לנשמה, שמה דגש במוצרים שהיא מוציאה לאור על החיבור לעצמי, על מודעות עצמית גבוהה יותר תוך כדי מציאת שלווה פנימית. ספריה רבי-מכר, וביניהם במיוחד 'אור – מדיטציות קסומות להורה ולילד' ו'מפתח הסודות', מלמדים כיצד להשיג זאת בקלות.

'ספר התודות שלי לבן/לבת' מאת מיכל בוקר, הוצאת הספרים "אוריון", 36 עמודים צבעוניים בעיצוב מיוחד ומקורי, מחיר לצרכן 45 ש"ח, מנוקד. הספר מתאים ונמכר כמתנת סוף שנה בפעוטונים ובגני הילדים (למכירה ישירה לגננות חייגו 077-2341504). להשיג בחנויות הספרים, ובאתר ארגמן www.argaman.info.








אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה