יום שישי, 23 בדצמבר 2011

זוקי מדריך בגן חיות


זוקי

מדריך בגן חיות


מאת: שלומי צ'רקה
הוצאת ספריית בית אל
******
59 עמודים,  מחיר: 64 ש"ח




האם לפיל יש זיכרון של פיל? מדוע לג'ירפה יש לשון שחורה? האם פינגווינים יכולים לעוף? איזו מתנה כדאי לקנות לקנגרו? מהי קפיברה?

את התשובות לשאלות המסקרנות האלו ועוד רבות אחרות תוכלו לגלות יחד עם זוקי, מדריך בגן החיות, שיודע עליהן (כמעט) הכל ובכל זאת מצליח להיות מופתע בכל פעם מחדש.

הצטרפו לזוקי ולחבריו במסע גילויים משעשע ומחכים בעולם החי.

שלומי צ'רקה- קומיקסאי, קריקטוריסט ומאייר.
נולד בשנת 1979 בפתח תקוה. למד אנימציה בבצלאל ומאז נשאר לגור בירושלים.
מפרסם קומיקסים ואיורים בעיתונים שונים וברשת, מעצב דמויות לסדרות אנימציה ומשחקי מחשב, מצייר קריקטורות  באירועים וכנסים. עשה מספר קליפים מונפשים (הידוע מביניהם ללהקת הג'ירפות), עיצב עטיפות דיסקים, פרסם בהוצאת זמורה-ביתן ספר שירים בקומיקס בהשתתפות זמרים ידועים (בין השאר חוה אלברשטיין, דני סנדרסון, דיוויד ברוזה, עלמה זהר ועוד), הוציא חוברת קומיקס שלה צורף דיסק פסקול מקורי (פסקול מוסיקלי לקומיקס).

מזה שש שנים חבר בקבוצת ארמדיל www.armadil.net  קבוצה של 9 מאיירים וגרפיקאים דתיים המפרסמים באתר כל שלושה חודשים רבעון בנושא אחר.

התרשמותי: ספר (בכריכה קשה) קומיקס מלמד, מפתיע ומשעשע, כלומר, מתקיימת בספר הזה השימוש גם בדגם החינוכי וגם הדגם המשעשע, כלומר פנייה אל הנמען הכפול, ההורים והילדים.  הקראתי את הרפתקאות זוקי לנכדתי בת החמש, היא נהנתה מאד, גם מהאיורים היפים והממחישים.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה