יום רביעי, 11 באפריל 2018

מאתרת הילדים מאת רנה דנפלד


ספר מתח חדש

מאתרת הילדים מאת רנה דנפלד



היא הייתה ילדה שנעלמה. עכשיו העבר חוזר לרדוף אותה

"מאתרת הילדים" מאת רנה דנפלד, בהוצאת "דני ספרים", הוא סיפור מותח, מצמרר וקורע לב על גאולה, על הקו הדק שבין מציאות לזיכרונות, ועל היכולת האנושית המופלאה לשרוד גם במצבים האפלים ביותר.

לפני שלוש שנים נעלמה מדיסון קאלבר כשיצאה עם הוריה לבחור עץ לחג-המולד ביערות אורגון. היא אמורה להיות בת שמונה היום – אם היא שרדה. הוריה של מדיסון, הבטוחים שמישהו חטף את בתם האהובה, פונים בייאושם אל נעמי, בלשית פרטית עם כישרון יוצא דופן לאיתור ילדים שנעלמו. נעמי, הידועה הן על ידי המשטרה והן על ידי ההורים שאת ילדיהם גילתה בעבר כ"מאתרת הילדים", היא תקוותם האחרונה.

חיפושיה של נעמי לוקחים אותה אל היערות הקפואים והמסתוריים של צפון-מערב ארצות-הברית, ובה בעת מחזירים אותה אל עברה שלה – עבר המורכב מרסיסי זיכרונות בלבד. היא מסוגלת להיכנס אל מוחם של ילדים כמו מדיסון, כי היא עצמה הייתה פעם ילדה שנעלמה.

הסיפור מסופר לסירוגין דרך קולה של נעמי ודרך קולה של מדיסון, הילדה הנעלמת.

רנה דנפלד היא סופרת רבי-מכר, עיתונאית ובלשית פרטית מורשית. ספר הבכורה שלה, The Enchanted, יצא ב-2014 וזכה בפרסים רבים ובהערכה גורפת. היא כתבה בניו-יורק טיימס ובפילדלפיה אינקוויירר. היא חיה בפורטלנד, אורגון, עם שלושת ילדיה, כולם מאומצים.

"ספר משובח ומעורר מחשבה, הדוהר לעבר סיומו בפעימות לב מוגברות."
New York Times Book Review

"עוצמתי, מקורי, שובר לב, מפתיע... ספר שיותיר את הקוראים חסרי נשימה."
Publishers Weekly

"סיפור שהוא אבן חן – בחלקו מסתורי, בחלקו אגדתי וכולו מותחן כוסס ציפורניים."
Library Journal, starred review

"מאתרת הילדים" מאת רנה דנפלד. מאנגלית: דפנה לוי, הוצאת "דני ספרים". מחיר לצרכן 94 ש"ח, 267 עמודים. להשיג בכל חנויות הספרים ובחנות המקוונת של ההוצאה: www.siman-kria.co.il        






אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה