יום רביעי, 3 במאי 2017

מקהלת החיות מאת אירית וייסמן-מינקוביץ

ספר ילדים חדש

מקהלת החיות מאת אירית וייסמן-מינקוביץ



ספר הילדים "מקהלת החיות" מאת אירית וייסמן-מינקוביץ בהוצאת "דני ספרים",  מעביר מסר מקסים, לדעת להתחשב באחר ולא לחשוב על עצמך בלבד.

בוקר אחד מתעורר האריה מלך החיות ובראשו רעיון חדש: הוא רוצה שתהיה לו מקהלה כמו לבני האדם. "הקשיבו היטב, כל החיות!" הוא שואג. "עליכן להתייצב בפניי ולשיר באוזניי, והחיה בעלת הקול הערב ביותר – היא תהיה סולנית המקהלה!" חיות רבות מגיעות מכל קצוות הממלכה כדי להיבחן לתפקיד, כל חיה והקול המיוחד שלה, כל חיה בטוחה שהיא המתאימה ביותר להיות סולנית המקהלה. אך האריה מוצא חיסרון בשירתה של כל אחת מהן וכבר עומד לומר נואש. האם הוא ימצא את החיה בעלת הקול המושלם?

לאורך כל הספר מתכתב הטקסט עם האיורים המקוריים והססגוניים של אירנה פוליאק אשר מפיחה חיים בסיפור ומוסיפה לייחודיות שלו. הספר מיועד לגילאי 6-4.

אירית וייסמן-מינקוביץ, משוררת וסופרת, פרסמה 25 ספרי ילדים עד כה. מספריה שיצאו בהוצאת דני ספרים: "מי ישחק איתי?", "הארנב קלי קלות", "המלך עכשיו ומיד", "חושך בהזמנה", "הפרפר עם הכנפיים השקופות", "ניר מבקר בבית אחר" ו"שביל האותיות המכושפות".

"מקהלת החיות" מאת אירית וייסמן-מינקוביץ, איורים: אירנה פוליאק, הוצאת "דני ספרים", 24 עמודים, מחיר לצרכן 64 ש"ח, לגילאי 4-6, מנוקד. להשיג בכל חנויות הספרים ובחנות המקוונת של ההוצאה: www.siman-kria.co.il



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה