יום שני, 11 במאי 2015

לגלות את ישראל עם סאפ

מדריך טיולי חתירה:


"לגלות את ישראל עם סאפ" מאת צביקה ברנשטיין


83 מסלולי טיול בחתירה



"לגלות את ישראל עם סאפ" מאת צביקה ברנשטיין הוא מדריך טיולי חתירה ראשון מסוגו, שכולל 83 מסלולי טיול בחתירה, ופונה לכל מי שאוהב לטייל, למי שאוהב את הים ולאלה המאחלים לעצמם אורח חיים בריא. המדריך מציע חוויה שלמה של מסלולי חתירה מרתקים לצד אפשרויות טיול והתרגעות. בין המסלולים שזורים עשרות איים, ספינות טבועות, אתרים ארכיאולוגים, אתרי צפרות, מקומות עליהם מספרים אגדות, אתרים קדושים וביניהם: כנסיות, מנזרים, מסגדים ובתי כנסת. אזורים מבודדים ופראיים לצד אזורים אורבאניים, מבצרים ומצודות, נמלים עתיקים, מערות, נקרות, גשרים, לגונות, מעיינות חמים ואפילו מפל מים. נוסף לאלה עוד מאות נקודות עניין לאורך החופים, הנחלים והאגמים בישראל. נקודות עניין רבות שמופיעות במדריך זה לא מופיעות כלל במסלולי טיולים יבשתיים - מהסיבה הפשוטה שאי אפשר להגיע אליהן בדרך היבשה.

גדולתו ויתרונו של הסאפ, הם האפשרות להיכנס כמעט בכל נקודה שנרצה לאורך החוף והאפשרות לתמרן ולשוט לכל כיוון שנחפוץ. שילוב שני אלה, הופכים את הסאפ לכלי האופטימאלי לטיולים ימיים. לצורך כתיבת המדריך מופו 90 נקודות גישה אל קו המים, המסלולים תוכננו למגוון סוגי המטיילים והחותרים, גם לאלה שאינם בכושר שיא, ולכן נקודות הגישה נבחרו בקפידה רבה. נבחרו קטעי המסלולים השלווים, הרגועים והמתאימים ביותר לטיול חתירה מהנה ובטוח, לכל בעל סאפ מכל סוג שהוא. בפתיחת כל פרק (כנרת, ים תיכון, אילת וים המלח, נחלים ואגמים) יש טיפים והמלצות ספציפיות לאותו פרק. המדריך כולל צילומי אוויר, צילומי go-pro ותמונות איכות מקו המים לאורך חופי, נחלי ואגמי ישראל.
                                                                                                                               
מסלולי הטיול במדריך מתאימים לכולם ואינם דורשים מיומנות מיוחדת - מעבר לנדרש בשייט סאפ רגיל. המסלולים מאפשרים לכל בעל סאפ מכל סוג שהוא לבצע אותם, כמובן בהתאם ליכולותיו האישיות.

בין המסלולים המוצעים: חוצה כנרת, סובב כנרת, מסלול ירח מלא, חוצה תיכון וגבול אל גבול (באילת).
                                                                                                                 
המדריך נכתב ע"י צביקה ברנשטיין, (יליד 1980) תושב קיבוץ אושה, מהנדס תעשייה וניהול בעל תואר שני במנהל עסקים, שעוסק בייעוץ למפעלי תעשייה והיי-טק בתחומי התפעול, הלוגיסטיקה ושרשראות אספקה. איש ים בכל רמ"ח איבריו, חובב סאפ מושבע, שבילה שנתיים כדי לחוות ולבחור את המסלולים הטובים ביותר, המובאים כאן. "לגלות את ישראל עם סאפ" הוא ספרו הראשון בסדרת מדריכים הנקראת "לגלות את ישראל".

בשנים האחרונות מתמסר צביקה לעולם החתירה - הן בסאפ והן בקיאק. לאורך שנים אלה הגיע למאות אתרים מגוונים בים התיכון, בנחלים ואגמים שונים, בים המלח ובאילת. את המסלולים המוצלחים ביותר ריכז צביקה בספרו "לגלות את ישראל עם סאפ".
                                                                                                                                      


צביקה ברנשטיין מסכם: "אוצרות הטבע של ישראל מכילים מגוון נופים ימיים ויבשתיים מרהיבים, בתי גידול עשירים בחיות, דגה ומיני עופות, על רקע היסטוריה ואתרי דת. טיולי סאפ בעולם, הוא ענף מפותח וצומח מאין כמוהו, ניתן לראות לא אחת באתרים ובפורומים שונים, תמונות של חותרים במקומות מרהיבים.  אין סיבה שלא כך יהיה גם בישראל היפה".

"לגלות את ישראל עם סאפ – 83 מסלולי טיול בחתירה" מאת צביקה ברנשטיין. 202 עמודים. מחיר לצרכן 140 ₪. להשיג דרך האתר: www.explore-israel.co.il או בחנויות מתמחות/ספורט ימי/ים/מועדונים ברחבי הארץ.


           


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה