יום שני, 22 בדצמבר 2014

הציור הראשון שלי

ספר פעילות חדש לילדים:

"הציור הראשון שלי"

לצייר בשלבים קלים ופשוטים




באמצעות הספר "הציור הראשון שלי – לצייר בשלבים קלים ופשוטים" בהוצאת "דני ספרים", תוכלו גם אתם, בכמה שלבים פשוטים להפוך לציירים. ציירו בקלות 21 בעלי חיים:  אריה, קנגורו, חתול, פרה, ג'ירף, פיל, תנין, ברוז ועוד המון חיות מדהימות. מתחילים בציור טבלה של שלוש שורות וארבעה טורים ומשם הדרך קלה, ברורה ומהנה. העמודים הגדולים, האיורים המרהיבים יסייעו לבצע את הציור בצורה נכונה וקלה.

בנוסף לשלבי הציור, תמצאו גם עובדה מעניינת על כל חיה. אז קדימה – קחו דף ועיפרון והתחילו לצייר.

הספר יצא במקור כסדרה בשם "הצייר הקטן שלי" בהוצאה לאור הודית ותורגם לעשרות שפות. צפויים לצאת עוד ספרים בסדרה לשלבי איור גבוהים יותר.




"הציור הראשון שלי – לצייר בשלבים קלים ופשוטים", מאנגלית: חגי ברקת, עיצוב וגרפיקה: חני-אולמס פייזייב, הוצאת "דני ספרים", 47 עמודים, פורמט מלבני גדול, 24X32, מנוקד, מחיר לצרכן 48 ש"ח, להשיג בכל חנויות הספרים ובחנות המקוונת של ההוצאה: www.siman-kria.co.il          


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה