יום שישי, 1 ביוני 2012

שפת הכוכבים


חדש בהוצאת אסטרולוג


שפת הכוכבים

אסטרולוגיה של מפת הלידה

מאת: ד"ר כרמלה נשר
* * * * * *
393 עמודים, 128 ₪


"איזה מזל אתה?"...”איזה מזל את?” —  זוהי אחת השאלות שאנשים נוהגים לשאול זה את זה כבר בהיכרות ראשונה. עבור חלק מהם זוהי "תורת חיים" ממש, שהם חיים ופועלים לפיה. עבור אחרים זהו משחק משעשע, הבא לידי ביטוי בעיקר בקריאת עמודי ההורוסקופ בעיתון. ההורוסקופ הוא אכן משחק אסטרולוגי חביב ומשעשע, אך האסטרולוגיה האמיתית מורכבת ועמוקה הרבה יותר. אסטרולוגיה זו באה לידי ביטוי בשפת הכוכבים, הנחקקת במפת הלידה של כל אדם ואדם.

האסטרולוגיה מבוססת על הרעיון שיש קשר בין שמיים וארץ, בין "עליונים" ובין "תחתונים"... התנועה של הכוכבים יוצרת מעין שעון קוסמי ענק שבאמצעותו ניתנת לנו האפשרות להתבונן על חיינו - לשחזר את העבר, להיות מודעים למצבים המתרחשים בהווה, ולהציץ אל העתיד שלנו. במילים אחרות, כדי להבין את שקורה על פני האדמה עלינו לשאת עיניים אל הכוכבים ולהבין את שהם מלמדים אותנו.

בכל מפה אסטרולוגית מככבים כוכבים אישיים וכלליים, וייחודה של כל מפה ומפה הוא שמיקומם של הכוכבים שונה ממפה למפה. בין כל הכוכבים במפה שלנו מתפתחות מערכות יחסים שונות ומגוונות והן שמשפיעות על "ריקוד החיים" שלנו.

האסטרולוגיה מסייעת לנו לראות את עצמנו ואת הסובב אותנו, מנקודת מבט רחבה וכוללת. היא מאפשרת לנו להבין את המקורות והסיבות להתנהגויות שלנו ושל הסובבים אותנו. האסטרולוגיה מאפשרת לנו ללמוד מטעויות העבר ולשפר את איכות חיינו. האסטרולוגיה מאפשרת לנו לבחון מערכות יחסים, לבחון את הקריירה שלנו, לבחון את הבריאות שלנו ולהציץ אל מה שצופן לנו העתיד...

"שפת הכוכבים" מפרט כל פן ופן במפת הלידה ומאפשר לכל קורא להבין ולנתח מפות לידה. מאות איורים, רישומים ומפות הדגמה מבהירות את הכתוב. 

 מתוך ההקדמה לספר


האסטרולוגיה אינה תורה של הגדת עתידות, אך הבנת האסטרולוגיה יכולה לסייע לנו רבות בניהול חיינו. בעזרת האסטרולוגיה אנחנו יכולים לזהות דפוסי התנהגות שמסייעים לנו - או שמסבכים אותנו - בחיים. אלו אנשים אנחנו מושכים לחיינו ואיזו השפעה יש למשיכה הזו על חיינו: שותפויות מוצלחות או מסובכות, זוגיות נפלאה או הרסנית, חברות מוצלחת או מכאיבה ועוד. אסטרולוגיה גם מעניקה לנו את היכולת לבחור בעיתוי הנכון לביצוע החלטות או תכניות. ותכונה זו היא, בעיניי, ייחודה המופלא של האסטרולוגיה.
בעזרת האסטרולוגיה אנו יכולים להבין מהו הפוטנציאל שלנו, מהם הכישורים הייחודים שלנו וכיצד נכון לטפח אותם, עם מי נכון לטפח אותם ומהו הזמן או העיתוי המתאים לממש אותם. כן, הטיימינג. להיות במקום הנכון בזמן הנכון. האסטרולוגיה מצביעה למעשה על הזדמנויות המגיעות לחיינו. מאיזו “הזדמנות“ עלינו לברוח כמו מאש ואיזו הזדמנות עלינו לממש. לעיתים נדמה לנו שהנה נפלה לידנו הזדמנות פז ולאחר זמן אנו מגלים כי מדובר בהזדמנות של הרס וחורבן. כאשר אנו מעורבים רגשית בדבר מה, יש לנו קושי לראות את כל צידי המטבע. אנו מדמיינים לעצמנו “מציאוּת“, אך במציאות היום יומית, “המציאוּת“ הזו אינה מגשימה את עצמה ואף להפך, היא מאכזבת ומכאיבה. כמה מכאובי לב ומפח נפש יכולנו לחסוך לעצמנו לו יכולנו להבחין בין מציאוֹת ל“מציאות“. אני באופן אישי בחרתי ללמוד אסטרולוגיה ותורות מיסטיות נוספות כמו נומרולוגיה וכירולוגיה, בעקבות כשלים בחיי בהם בהחלט לא הבחנתי בין מציאוֹת ל“מציאוּת“. הבנתי (מוטב מאוחר מאשר לעולם לא...) כי אני זקוקה לכלים נוספים לשקול דברים בחיי וכדי לקבל החלטות נכונות בחיי. קיוויתי לשלוט בחיי בצורה מבוקרת ונכונה יותר (מה שאכן קורה היום).
הייחודיות של האסטרולוגיה היא בכך שהיא מאפשרת לנו שליטה טובה יותר על חיינו. קריאה נכונה ומושכלת של מפה אסטרולוגית מאפשרת לנו לקבל החלטות נכונות יותר. לא במקרה פתחתי מבוא זה במשפט “אסטרולוגיה היא חכמה עתיקה המאמינה כי מה שקורה לנו בעולם הזה נובע ובא לידי ביטוי בכוכבים ממעל.“ הכוכבים אינם בוחרים עבורנו, הם לא קובעים עבורנו, הם לא מנהלים אותנו, הם לא מחליטים עבורנו — כי כבני אנוש בעלי תבונה, יש לנו את זכות הבחירה החופשית. אך הכוכבים בהחלט יכולים לעזור לנו לעזור לעצמנו! הם עוזרים לנו לפתח ציפיות ריאליות בחיים ולראות את חיינו בפרספקטיבה מציאותית ואובייקטיבית יותר.

ד"ר כרמלה נשר, ילידת 1955, תושבת מודיעין. עוסקת מזה שנים בייעוץ אישי, זוגי ומשפחתי באמצעות האסטרולוגיה והנומרולוגיה. היא מלמדת אסטרולוגיה ונומרולוגיה בקורסים ברחבי הארץ ומרצה מבוקשת בתחום. מופיעה לעיתים קרובות בתכניות טלוויזיוניות ואחרות בתחומים אלו, ביניהן "זמן מיסטיקה" בערוץ 10.
נחשפה לתחום המיסטי לפני 20 שנה. בנוסף לאסטרולוגיה ונומרולוגיה למדה כירולוגיה, גרפולוגיה מעשית, קבלה ועוד.
היא בעלת רקע נרחב בחינוך כמורה, כמנהלת וכמפקחת במערכת החינוך. ההתמחותה התמקדה בטיפול בילדים לקויי למידה, וכתבה ספרים רבים בתחום זה. לאחר פרישתה ממערכת החינוך התמקדה באבחון ליקויי למידה גם באמצעות אסטרולוגיה ונומרולוגיה.

לאחרונה הקימה אתר ללימודי אסטרולוגיה באמצעות האינטרנט:

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה