יום ראשון, 16 בפברואר 2020

ספר חדש: מרכיבים רכבות בתלת-ממד



ספר חדש: מרכיבים רכבות בתלת-ממד

מכיל 4 דגמים קלים להרכבה / אין צורך בדבק או במספרים





ברחבי העולם משמשות הרכבות להעברת נוסעים וסחורות ממקום למקום. יש סוגים רבים של רכבות, חלקן נוסעות על פני הקרקע, חלקן טסות במנהרות מתחת לאדמה, וחלקן מטפסות לאיטן במעלה הרים תלולים.

הספר "מרכיבים רכבות בתלת-ממד" בהוצאת "דני ספרים", לוקח אותנו לעולם המרתק של המכונות הגדולות והמועילות, שבעזרתן אנחנו עוברים במהירות ובנוחות ממקום למקום, ומובילים משאות כבדים. ספר מקסים ומהנה, המכיל מידע מרתק לראשית קריאה על סוגי הרכבות ואיורים ססגוניים ומרהיבים המעוררים לחיים את המסילה ואת הנוף הנשקף מחלונות הרכבת. בין דפי הספר הקשיחים נמצאים ארבעה דגמים פשוטים להרכבה של רכבות (רכבת קליע, מונוריל שהיא רכבת הנוסעת על מסילה אחת בלבד, רכבת נוסעים, רכבת משא): אין צורך בדבק או במספרים, אלא רק להוציא את החלקים ולחבר אותם זה לזה לפי המספרים. ההרכבה בדגמים היא חלק מהלמידה והיא חשובה להורים לא פחות מגימיק ההרכבה.

ספרים נוספים בסדרה: "מרכיבים טרקטורים", "מרכיבים חלליות", "מרכיבים מטוסים", "מרכיבים מכונות" ו"מרכיבים דינוזאורים" הלוקחים אותנו לעולמות מופלאים.

                                                                                                                          
"מרכיבים רכבות בתלת ממד", מאת ג'ו פולמן, איורים: מאט אדוארדס. דגמים: דיוויד וודרוף. מאנגלית: חגי ברקת. הוצאת "דני ספרים", 10 עמודים, טקסט מנוקד. דפים קשיחים. מומלץ לגילאי 4 ומעלה (מכיל חלקים קטנים). מחיר לצרכן 88 ש"ח, להשיג בכל חנויות הספרים ובחנות המקוונת של ההוצאה: www.siman-kria.co.il          






אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה