יום שני, 14 במאי 2018

פשעים בלבן



ספר מתח חדש

"פשעים בלבן" 

מאת ד"ר אילנה רבאו-פרידמן


                                                

"פשעים בלבן" מאת ד"ר אילנה רבאו-פרידמן בהוצאת "ספרי ניב", הוא הוא רומן מתח רפואי. בספר שישה סיפורים שעלילתם מתרחשת בין כתלי בית החולים בו לומדים ובהמשך עובדים גיבורי העלילה. אירועים פליליים בתחום הרפואה מתרחשים לאורך שנים. קבוצת סטודנטים נקלעת לתסבוכת מסוכנת זאת. התבגרותם מסטודנטים לסטאז'רים ולמתמחים גוררת אותם יותר ויותר לעולם אפל זה. עולמם הרגשי המלא בקנאות, אהבות ושאיפות נחשף תוך שהם הולכים על חבל דק ומסוכן. האם יצליחו לפתור את סך הפשעים? האם החברות תעמוד במבחני הדרך? כיצד ישפיעו הנסיבות על כל אחת ואחד מהם?

ד"ר אילנה רבאו-פרידמן, רופאת נשים המתמחה בגניקולוגיה, ייננית וסופרת. ילידת הארץ, מתגוררת בהרצליה פיתוח.

"פשעים בלבן" הוא ספרה השלישי של ד"ר אילנה רבאו-פרידמן. ספרה הראשון "בדרכה שלה" (צמרת, 2015) הוא אלגוריה להתבגרות המדינה. דרך סיפורם של שלשה דורות-דור ההורים, דורה היא ודור ילדיה מתארת המחברת את החיים רווי האדרנלין בישראל. הספר תורגם לאנגלית וזכה לביקורות אוהדות. ספרה השני "המתמחים" (צמרת, 2016) הוא ספר מתח המתאר חקירה סבוכה של העלמות חומרים נרקוטיים מחדר ניתוח וכולל 'קרב מוחות' סוער בין חוקר מיומן, איש מוסד לשעבר וגנב מתוחכם.

על ההשראה לכתיבתה, מספרת אילנה רבאו-פרידמן: "לדעתי רפואה זה לא רק מקצוע, אלא זהו אורח חיים. סיפורי החיים שנחשפתי אליהם הם קרקע פורייה לספרים. מקצועו של אבי, קצין חקירות במשטרה, תפקידי ותפקיד ילדי בצבא ומקצועי בחיים הם שיצרו את השילוב של מתח ורפואה".

בהיותה רופאה בכירה, אילנה חברה לפסיכולוגית ד"ר גילה סידי ז"ל ולביוכימאית ותזונאית ד"ר אילנה זילבר, ויחד ייסדו שלושתן את "מרכז עדנה -  מרכז לנשים באמצע החיים", אשר עסק בסדנאות לנשים שהתמקדו בשילוב ההוליסטי של גוף ונפש. במקביל לעבודתה רבת השנים בבית החולים שיבא עובדת אילנה זה כשלושים שנה גם כרופאת נשים של חיילות צה"ל.
בשביל הנשמה מימשה אילנה אהבה ישנה, אהבה ליין. במכללה האקדמית "תל-חי" היא סיימה בהצלחה את תכנית הלימודים "מתמחה בייצור יין" ובשנת 2001 הקימו משפחת רבאו ומשפחת אזולאי את "יקב אלונה" בגבעת נילי. יקב אלונה הוא יקב בוטיק איכותי שמייצר כ- 10,000 בקבוקים בשנה. היקב זכה בשנת 2007 בתחרות ה"טרה-וינו" הבינלאומית כיקב הבוטיק הטוב ביותר בארץ. מאז זכה היקב בפרסים נוספים בתחרויות מקומיות ובין לאומיות.
בימים אלה שוקדת אילנה על הספר הרביעי שלה, שיהיה הפעם ספר לילדים.

"פשעים בלבן" מאת ד"ר אילנה רבאו-פרידמן. הוצאת הספרים "ספרי ניב", 285 עמודים. מחיר לצרכן 75 ש"ח. להשיג בחנויות הספרים ובחנויות הספרים הדיגיטליות באינטרנט.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה