יום שלישי, 4 באפריל 2017

"הילד הכחול שידע הכול" מאת נורית משה

ספר ילדים חדש: 

"הילד הכחול שידע הכול" מאת נורית משה


                                                                                             

"ביום בהיר אחד בארץ אחרת נולד תינוק למשפחה נהדרת ומהרגע הראשון, כך אימא אומרת, אהבוהו כולם, ממש בן לתפארת... מתוק, חייכני בעל עיניים כמו ים, אף כפתור, כה קטן שכמעט לא קיים. דבר אחד בלט לעיני כל: הילד היה כולו כחול".

ספר הילדים "הילד הכחול שידע הכול" מאת נורית משה בהוצאת הספרים אוריון הוא סיפור קסום על ילד מיוחד במינו, שנולד כולו כחול ונוסף לכך עם כשרון מיוחד: הוא יודע לקרוא מחשבות של אחרים. הסיפור כתוב בחרוזים ובשפה קלילה וזורמת. הוא עוסק בבעייתיות של ילד שנולד שונה מאוד ונאלץ לשמוע מה אנשים חושבים עליו. 

כל אחד מאתנו נולד שונה ומיוחד באופן מסוים. הספר הזה פותח להורים צוהר לשוחח עם הילד לאחר קריאת הספר על ייחודו, בטחונו העצמי וקבלת עצמו מול החברה שלעתים יכולה להיות מאוד עוינת מכל מיני סיבות.

לאורך כל הספר מתכתב הטקסט עם האיורים המקוריים והססגוניים של יונת קציר שמאירה בשלל צבעים את הסיפור ומוסיפה לייחודיות שלו.

זהו ספר הילדים הראשון של נורית משה (59), אם ל-2 בנות שני ומורן, תושבת גבעתיים, עוסקת בתחום התיירות. לפני כשנה הוציאה נורית את ספר השירים הראשון שלה "שחור ולבן בצבעים" ובו שירים מתקופת נעוריה ועד עצם היום הזה.

נורית משה מספרת כי "הסיפור נכתב בראשי לאורך שנים רבות מאז היותי ילדה שונה (ישראלית) בגרמניה שאחרי המלחמה, שעדיין מתגלים בה מפעם לפעם ניצנים חדשים של שנאת האחר והשונה".


"הילד הכחול שידע הכול" מאת נורית משה. איורים: יונת קציר. הוצאת הספרים "אוריון", עמודים לא ממוספרים. מחיר לצרכן 49 ש"ח, לגילאי 10-5. להשיג בכל חנויות הספרים וכן בחנות ההוצאה בקניון ערי החוף, רחוב סחרוב 19, ראשון לציון ובחנות המקוונת של ההוצאה www.orion-books.co.il

                       



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה