יום חמישי, 7 באפריל 2016

עלילות ירושלים 1: מסתורין בחצר


סדרה חדשה לבני נוער:

עלילות ירושלים 1: מסתורין בחצר מאת שרי וולך



"רצית עוד משהו?" שאל  עזרא בשלווה, ​​שהייתה רחוקה ממנו כרחוק צפת מחברון. אבו-עומר ענה לאט, מישיר אליו מבטו. "רציתי לברר, לפני שאני מנסה לערוב ליושרו של אביך, האם גם בני משפחתו ישרים כמוהו". "מה? – אה!" עזרא נשען על הקיר כנגד רצונו. "אתה חושב שאני גנבתי את השרשרת?" "ומה היית אתה חושב במקומי?"

"מסתורין בחצר" מאת שרי וולך, בהוצאת סלה ובהפצת דני ספרים, הוא הראשון בסדרה חדשה, סדרת "עלילות ירושלים" לבני נוער. בסדרה זו תתוודעו למסתורין, הרפתקאות ועלילות, השזורים בקורותיה של עיר הקודש והמקדש. העלילה משתנה מספר לספר, אבל תמיד נקלע בה הגיבור למאבק מסוכן שהוא לכאורה מעבר ליכולת ההתמודדות שלו.

עזרא מיוחס, נער ירושלמי כבן 14, נקלע למצב קשה: הוא עד יחיד לשוד שבוצע בביתו בחשכת לילה. השודד המסתורי גנב תכשיט יקר ערך, שידיד מוסלמי הפקיד למשמרת בידי אביו, הרופא משה מיוחס. אביו של עזרא מואשם במעשה, ומובא למשפט. עזרא נקרא להעיד, אבל עדותו משכנעת את הקאדי להפליל את האב... האם יצליח עזרא לגלות מיהו הגנב המסתורי? האם יעז להתעמת עם אחד מנכבדיה הערבים של העיר? האם יצליח להוכיח את חפותו של אביו ולשחררו מן הכלא?

בסיפור המותח שלפניכם תיחשפו לחייו של עזרא ושל יתר היהודים, שחיו בסביבה מוסלמית; תתוודעו למחסור היומיומי שהיה מנת חלקם, ותגלו את החיים המלאים והתוססים של ירושלים במאה ה-18.


"מסתורין בחצר" מאת שרי וולך, סלה הוצאה לאור, הפצה: דני ספרים, 270 עמ', כריכה קשה, מחיר לצרכן 58 ש"ח, להשיג בכל חנויות הספרים ובחנות המקוונת של ההוצאה: www.siman-kria.co.il      




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה