יום ראשון, 24 בינואר 2016

שני ידידים, יונתן ודידי



ספר ילדים חדש על המדף
שני ידידים, יונתן ודידי

מאת  אוריאל אופק


ישב בארכיון משנת 1962 ומעולם לא יצא לאור - עכשיו רואה אור לראשונה



הוצאת "מ. מזרחי" בשיתוף הוצאת "דני ספרים" גאים להוציא לאור לראשונה סדרה של ספרים מרהיבים בניחוח של פעם – ספרים שנכתבו ואוירו לפני עשרות שנים והתגלו בימים אלה על מדפי ההוצאה. בין הספרים שיצאו עד כה: "העפרים מעין גדי" מאת יהואש ביבר, "התוכי הנועז" מאת שלמה ניצן ו"הרפתקה במרומים" מאת שלמה טנאי.
"שני ידידים, יונתן ודידי" מאת אוריאל אופק, בהוצאת הספרים "מ. מזרחי" מביא את סיפורו של הילד יונתן בן השמונה שמוצא גור כלבים קטן בין שיחי הצבר. הוא קורא  לו דידי ומאז הם החברים הכי טובים. יחד הם מטיילים, משחקים ויוצאים להרפתקאות. אבל יום אחד דידי נעלם. יונתן יוצא לחפש אותו ואז... את מה שקרה ליונתן ולדידי מספרים עד היום במושב שלהם.
הספר מלווה באיורים המקוריים והססגוניים של זיוה שישא, אשר הפיחה חיים בסיפור והוסיפה לייחודיות שלו. הספר מיועד לגילאי 7-3.
אוריאל אופק היה סופר ילדים ונוער פורה וחוקר ספרות ילדים, מחבר "לקסיקון אופק לספרות ילדים". זכה בפרס זאב לספרות ילדים 1976 על ספרו "אין סודות בשכונה".

"שני ידידים, יונתן ודידי" מאת יהואש ביבר, איורים: זיוה שישא, הוצאת מ. מזרחי / דני ספרים, 41 עמ'. כריכה קשה. מחיר לצרכן 54 ש"ח, מנוקד לילדים. להשיג בכל חנויות הספרים ובחנות המקוונת של ההוצאה: www.siman-kria.co.il        





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה