יום חמישי, 21 בינואר 2016

האבן הכחולה מאת אסנת פ. לב

ספר נוער חדש
האבן הכחולה מאת אסנת פ. לב



"האבן הכחולה" מאת אסנת פ. לב, בהוצאת "דני ספרים", הוא ספר פנטזיה חדש ומקורי לנוער.
הקוראים הצעירים עומדים להיפגש עם אחת הדמויות הספרותיות המפתיעות והבלתי שגרתיות שהכירו אי פעם: אלירן נזרי הנורא והנפלא.
בחייו של אלירן  קיימים רק שני דברים יציבים וקבועים: סבתא רחל, שמגדלת אותו בכוחות עצמה מאז היה ילד קטן, וחלום האבן הכחולה החוזר בכל לילה ומפר את שלוותו. אלירן, נער כריזמטי, פרוע ונטול רסן, מסתבך באופן סדרתי בצרות בשל חוסר יכולתו "לעבור מתחת לרדאר", ורק בזכות קסמו האישי ולשונו החדה הוא מצליח להינצל בכל פעם מחדש. אבל נדמה שמהתסבוכת האחרונה הוא כבר לא יצליח לצאת בשלום.
בבת-אחת כל עולמו קורס, ורגע לפני שהקירות סוגרים עליו, נשלחת יד בוטחת ושולפת אותו מתוך גל ההריסות של חייו: עמרם כספי, יהלומן עשיר ומסתורי ובני משפחתו פורשים את חסותם על אלירן, ובכך משנים את כללי המשחק. אך האם מציליו הנדיבים, מאירי הפנים, אכן דואגים לרווחתו? או שמא קיים מניע אפל ונסתר למעשיהם?  סדרה של צירופי מקרים מוזרים מבהירה לאלירן שאין כל מקריות בחייו החדשים: חוט אחד מקשר בין כל הרמזים,  וחוט זה - הוא שמושך אותו שוב ושוב לעבר האבן הכחולה מחלומותיו. בדבר אחד אלירן בטוח: כשערפל המסתורין יתפוגג מאחורי חלום האבן, מסלול חייו לעולם לא ישוב עוד לקדמותו.

על הסופרת: בוגרת תואר ראשון בעבודה סוציאלית ותואר שני בספרות משווה מטעם אוניברסיטת בר אילן. מורה ומחנכת בבית ספר תיכון בתל אביב. גרה ברעננה.

"האבן הכחולה" מאת אסנת פ. לב, הוצאת "דני ספרים", 511 עמודים. מחיר לצרכן 68 ₪. לא מנוקד. להשיג בכל חנויות הספרים ובחנות המקוונת של ההוצאה: www.siman-kria.co.il           


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה