יום שני, 16 במרץ 2015

צוות חשאי

ספר מתח חדש  
צוות חשאי מאת בראד תור

"צוות חשאי" מאת בראד תור, בהוצאת "דני ספרים", הוא מותחן משובח, לוהט ומסחרר שכבש את העולם. זהו ספר רלוונטי מאין כמותו לחיים של כולנו. תור כתב עלילה מרתקת ומאתגרת וארג לתוכה את כל הסכנות שמולן ניצבת ארצות הברית.

כאשר גופה מרוטשת ועליה סימן הגולגולת והעצמות המוצלבות מתגלה על אי קטן בסמוך לחופי ג'ורג'יה, ארה"ב, איש אינו מעלה על דעתו שבזאת נפתחת תיבת פנדורה העלולה למוטט את הכלכלה העשירה והחזקה בעולם. אך כשמתברר שמדובר בגופתה של קלייר מרקורט, אחת מחמשת המועמדים לרשת את מקומו של מנהל הפדרל ריזרב, הבנק הפדרלי של ארצות הברית, שנפטר זה עתה, וששאר ארבעת המועמדים נחטפו במפתיע באותו יום מבתיהם, שערי הגיהינום נפתחים לרווחה. אחת מהחטופים, קלייר מרקורט, נרצחת בצורה אלימה במיוחד, באמצעותה מנסים הרוצחים להעביר מסר חברתי-כלכלי משמעותי.

לפתרון התעלומה מגויס סקוט הרוואת, איש השייטת, לוחם "אריות הים" לשעבר שפרש ועובד כעת עבור חברת אבטחה פרטית המתמחה בטרור. הוא סוכן מדופלם ומוערך בעולם הביון האמריקאי, והפעם נשלח למשימה בבוסטון. יחד עם לארה קורדרו, בלשית יפהפייה ממשטרת בוסטון, הארוואת צולל לחקר העניין ומגלה שהרוצחים מחקים קבוצה חתרנית היסטורית שמרדה במתיישבים הבריטיים שהשתלטו על בוסטון בשנת 1700 ודרשו מהתושבים מס גבוה; כלומר, זהו שחזור של מרד אלים בשלטונות ובצמרת הכלכלית. הם מגלים שמדובר במזימה חובקת עולם שבה מעורבים סוכני אף־בי־איי, בנקאים מושחתים וצוות חיסול סודי וקטלני במיוחד. במהרה מבין הרוואת שהפעם אולי הוא הסתבך במשימה שהיא מעל לכוחותיו.
           
בראד תור, סופר רבי המכר של הניו יורק טיימס, הוא הכוכב החדש בשמי ספרות המתח העולמית. ספריו נמצאים דרך קבע בראש רשימות רבי המכר בארה"ב והם תורגמו ל- 27 שפות בכל רחבי העולם. הוא שירת כחבר בצוות האנליסטים של היחידה האמריקאית לביטחון המדינה. בקרו באתר שלו: www.BradThor.com

"בראד תור והבלש שלו, סקוט הרוואת, הם הדבר האמיתי. אין לכם צורך לחפש שום תחליף", BookReporter.com
"אחד מספריו הטובים ביותר של בראד תור עד היום",  The Washington Post
מתוך ביקורות הקוראים באמאזון:  "סופר רבי המכר של הניו יורק טיימס, בראד תור, מספק פה מאסטרפיס של כוח, פוליטיקה, רצח וקונספירציה. הדמויות הצבעוניות מתעוררות לחיים, התפאורה מושלמת והעלילה המרתקת אוחזת אתכם ולא נותנת מנוח מהדף הראשון עד האחרון. מלהיב, מבדר ונותן תמורה מלאה. מומלץ ביותר!"
"זהו ספר כתוב היטב המכיל עושר של מידע על הבנק הפדרלי והרקע שלו. הוא גורם לקורא לתהות מה עלול לקרות לכולנו בזמנים של חוסר ודאות. אני ממליץ לכולם לקרוא אותו בהקדם."


"צוות חשאי" מאת בראד תור. מאנגלית: שרה ריפין, הוצאת "דני ספרים", 448 עמודים. מחיר לצרכן 68 ש"ח, להשיג בכל חנויות הספרים ובחנות המקוונת של ההוצאה: www.siman-kria.co.il

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה