יום שני, 3 בדצמבר 2012

חנוכה עם הנסיך הקטן


חנוכה עם הנסיך הקטן



מארז מתנה שובה עין : חוויה כיפית של פעילויות נהדרות וערכים של אהבה, חברות, הרפתקאות ופנטזיה

מבית השירות הבולאי של דואר ישראל וחברת סבן מותגים




לכבוד חג החנוכה הקרב משיקים השירות הבולאי של דואר ישראל וחברת 'סבן מותגים ישראל' מארז מתנה חדש וחגיגי "חנוכה עם הנסיך הקטן", הכולל שלל פעילויות נהדרות ואיכותיות, בעלות תכנים וערכים של אהבה, חברות, הרפתקאות ופנטזיה. כמו כן, המארז יכלול את הספר הקלאסי, ששום ארון ספרים אינו שלם בלעדיו, 'הנסיך הקטן' מאת, אַנטוּאָן דֶה סַנט-אכזיפרי.
 המארז המיוחד כולל שפע מתנות נהדרות, פריטים והפתעות שלא נגמרות: משחק "המסע של הנסיך הקטן" כולל כלי משחק וקובייה לארבעה משתתפים, פאזל 60 חלקים לשעות של הנאה, משחק דומינו למשחק משפחתי בחג החנוכה, תקליטור למחשב עם דפי הפעלה ומשחקים לחג החנוכה, גיליון מדבקות צבעוניות ומדליקות של הנסיך הקטן, גיליון "הבול שלי" המכיל 12 בולים מרהיבים של הנסיך הקטן – כולן מעשירות ומחכימות ומתאימות לפעילות משותפת לכל בני המשפחה. המארז יימכר בכל סניפי הדואר ברחבי הארץ ובאתר האינטרנט של חברת הדואר www.postil.com, במחיר מיוחד של 39.90 ש"ח. במקביל למארז, יימכר  בסניפי הדואר מארז משולב עם הספר 'הנסיך הקטן' (הוצ' עם עובד) מאת אַנטוּאָן דֶה סַנט-אֶכזיּפֶּרי (במחיר של 69.90  ש"ח).
 חלק מן ההכנסות ייתרמו ע"י חברת 'סבן מותגים ישראל' לעמותת משאלת-לב Make-A-Wish Israel, להגשמת משאלות ליבם של ילדים החולים במחלה מסכנת חיים.
 למי המוצר מיועד? הורים/סבים וסבתות, שרוצים לרכוש לילדיהם או לנכדיהם מתנה איכותית, מהנה, מעשירה וחווייתית.  המארז נותן פתרון לאורך זמן לתעסוקה מהנה וחינוכית  לילדים ולהורים!
 ירון רצון, מנהל השירות הבולאי ציין, כי זהו עוד מוצר שמקרב את ההורים והילדים לתחביב חינוכי, לערכיות, לשעות פנאי תרבותיות שיסחפו בשמחה את קהל הילדים ומשפחותיהם. הערכה הייחודית עם גיליון הבולים המאויר, מהווה שגריר חינוכי וערכי. הפעילות המשותפת מסייעת לשליטה על שעות האיכות והפנאי של הילדים.
 אַנטוּאָן דֶה סַנט-אכזיפרי, שמוּכר לנו בעיקר כמחבר הנסיך הקטן, היה טייס וסופר, הומניסט דגול וגיבור של ממש. הוא נולד בעיר ליוֹן בצרפת בשנת 1900 למשפחה אריסטוקרטית, ונעלם עם מטוסו במלחמת העולם השנייה בשנת 1944. הוא היה איש אשכולות: לצד כתיבתו הספרותית השתתף סנט- אכזיפרי במאמץ ההרואי לביסוס קווי דואר האוויר הראשונים מאירופה לצפון אפריקה ומשם לדרום אמריקה, המציא פטנטים בתחום התעופה (למשל מכשיר שמדד באמצעות גלי רדיו את מרחק המטוס מן הקרקע) ובמלחמת העולם השנייה לחם כטייס נגד הנאצים, והיה מן האינטלקטואלים הצרפתים היחידים שהתייצבו בעוז להגנת היהודים. לאון וֶרת, חברו הטוב ביותר, שלו הקדיש סנט-אכזיפרי את הנסיך הקטן, היה יהודי.
 הספר, 'הנסיך הקטן', רב מכר עולמי, יצא לאור בהוצאת "עם עובד" בשנת 1993 בתרגומה של אילנה המרמן.
 השרות הבולאי של דואר ישראל הנפיק בשנת 1994 בול המוקדש לספר זה, במלאת 50 שנה למותו של המחבר. 'סבן מותגים ישראל' מתמחה בבניית תכניות מסחור למותגים גלובליים ומקומיים ובניהול מקיף של המותגים אותם היא מייצגת  



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה