יום חמישי, 8 בנובמבר 2012

מסע הגיבור בקלפי הטארוט


מסע הגיבור בקלפי הטארוט


מאת: אילנה הראל


הוצאת אסטרולוג

* * * * * *

446 עמודים, 118 ₪



האדם נולד בדומה לקלף "השוטה" - יש בו את  כל חכמת הדורות, את כל הפוטנציאל האנושי… ואין בו מאומה! חייו הם מסע, מסע הגיבור בנתיב החיים הייחודי שלו. אם ידע האדם את הדרך, אם יכיר את מאפייני התחנות המיוצגות על ידי קלפי הטארוט, יגיע אל התחנה הסופית, קלף "העולם", כאדם מואר שמצא את דרכו ומיצה את מהות חייו.
קלפי הטארוט הם התבנית הפסיכולוגית של נפש האדם. על כך עמדו כבר חוקרי נפש מפורסמים כזיגמונד פרוייד וקרל יונג. בקלפי הטארוט ניתן למצוא את כל שהתגבש בנפש האדם בעבר, ידע המצוי בתת מודע המשותף לכל. בקלפי הטארוט ניתן למצוא גם את הארכיטיפ המתאים לאדם מסויים. ויותר מכך - לכל אדם ולכל שלב בחייו.

אילנה הראל פירסמה בעבר מספר ספרים העוסקים בקלפי הטארוט, וביניהם "עולם הסמלים של קלפי הטארוט" ו"מודעות, הדמיה ויצירתיות בעזרת קלפי הטארוט". בספרה הנוכחי המחברת בוחנת באופן מקיף ומעמיק את מסע הגיבור בקלפי הארקנה הבכירה של קלפי הטארוט, המקבילים לאותיות העבריות.
אילנה הראל פורסת את התמונה הרחבה כולה - תבנית פסיכולוגית, ארכיטיפים, מאפיינים, מיתולוגיה, אסטרולוגיה, נומרולוגיה, אותיות, קבלה ומודעות - כולם בהקשר אל קלפי הטארוט אותם עובר הגיבור במסעו.
כל אדם יכול להיות גיבור במסעו… כל שצריך הוא להכיר את קלפי הדרך שלפניו!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה