יום ראשון, 19 בפברואר 2012

מדריך המיתולוגיה והמיתוסים


חדש בהוצאת אסטרולוג


מדריך המיתולוגיה והמיתוסים

הסיפורים המופלאים של מצרים, יוון, רומי, הודו

ותרבויות קדומות אחרות

מאת: אלכסנדר ס. מוריי

תרגום: סמדר קוגו
עריכה: אלישע בן-מרדכי
* * * * * *

329 עמודים, 128 שקלים




"מדריך המיתולוגיה והמיתוסים" – הסיפורים המופלאים של מצרים,  יוון, רומי, הודו ותרבויות קדומות אחרות עולים למול עינינו ויוצרים עולם של קסם, הרפתקאה ואהבה. סיפורי העלילה, בהם מככבים אלים, גיבורים, עלמות חן ומפלצות, ריתקו את הקוראים – צעירים ומבוגרים גם יחד – מאות שנים. עלילותיהם של זאוס והרה, הרקולס, אפולו, איזיס ואוזיריס, הטיטנים, וישנו, אודין וגיבורים ואלים נוספים הינם חלק מהתרבות האנושית. מלחמת טרויה ומסעו של אודיסיאוס – עלילות בהן התקבצו גיבורים רבים למסע אחד – הציתו את דמיונם של יוצרים מאז ומעולם ושימשו כרקע וכמקור לעשרות יצירות ספרות, אמנות וסרטי קולנוע.

"מדריך המיתולוגיה והמיתוסים" כולל את הסיפורים המופלאים ביותר, שהם אבן היסוד להתפתחות התרבויות במערב ובמזרח. אלו המקורות שהזינו את עלילות טולקין, עלילות הרקולס וזינה ואת ספרי הארי פוטר.

אלכסנדר ס. מוריי, חוקר וסופר, תרגם וערך במשך עשרות שנים סיפורי מיתולוגיה ומיתוס לאנגלית. דמיונם של קוראים רבים ניצת כשקראו את ספריו של מוריי, ומאות סרטי קולנוע וטלוויזיה, כמו גם חוברות קומיקס וספרים הסתמכו על כתביו.
ספר זה, המוגש לכם בתרגום מלא ובצירוף איורים רבים, הוא גולת הכותרת בכתיבתו של אלכסנדר ס. מוריי – ספר אחד המביא לקורא את תמונת המיתוסים הרחבה של התרבויות השונות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה