יום שני, 14 בספטמבר 2020

ספר מתח חדש אדמה חרוכה

 

ספר מתח חדש

 

אדמה חרוכה מאת עמי גבעתי




 

"אדמה חרוכה" מאת עמי גבעתי בהוצאת "סטימצקי", הוא רומן קצבי, מותח ואלים שמגולל ברצף אירועים מפתיע ועוצר נשימה את סיפורו של דוד, קצין לוחם, איש משפחה שמנסה להזניק את חייו אל צמרת עולם העסקים בישראל. מולו ניצב טייקון אפל ודורסני שמנהיג כוחות אלימים לכיבוש יעדיו. איש קשה, חסר מצפון שלא מצליח לרסן את תאוות הבצע השולטת בחייו ולוותר על ההישג הבא, על-אף שהדבר עלול לסכן ולמוטט את האימפריה האדירה שבנה.

מפגש גורלי בין כוחותיו של הטייקון לדוד ולמשפחתו מוביל להתנגשות הרסנית, שגוררת את שני הצדדים למאבק איתנים רווי יצרים ודם כשהם מכלים וחורכים בדרכם את כל היקר להם. דוד שמוצא את עצמו נסחף אל תוך מערבולת של פשע, הונאות, בגידות ואף רצח, נאלץ להתמודד במלחמת הישרדות על חייו ולהתעמת בדרכו מול דילמות קיומיות.

העלילה המפותלת מציבה מראה עכורה על נפש האדם שבשאיפה להישגים מוכנה להקריב יחסים, ערכים, מוסר וזהות עצמית.

עמי גבעתי (52), נשוי+3, מתגורר במודיעין, עוסק ביזמות נדל"ן. "אדמה חרוכה" הוא ספר ביכוריו.

עמי גבעתי בספרו לא חוסך ביקורת על החברה בישראל, על תרבות הרדיפה אחרי שפע חומרי ועל מוסדות השיפוט ואכיפת החוק. "הספר עוסק באנשים ובמה שגורם להם "לאבד את זה". לפני זמן רב קראתי משפט של אדלר על מקרר: "ילדים מוכנים לוותר על הישגים למען יחסים. מבוגרים מוכנים לוותר על יחסים למען הישגים". זאת למעשה התמה של הספר: היחסים, המשפחה, החברים שאנו מקריבים כדי להשיג את היעד החומרי הבא. את היסוד הזה יצקתי לתוך דמויות מורכבות בעלילת מתח בעלת עוצמה".

"אדמה חרוכה" מאת עמי גבעתי, הוצאת "סטימצקי", 433 עמ'. מחיר לצרכן 89 ש"ח, להשיג בחנויות סטימצקי ובחנויות הספרים המקוונות ברשת.

 

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה