יום שלישי, 15 בינואר 2019

אני רוצה להיות כבאי



סדרה חדשה לילדים: "אני רוצה להיות"

בואו להכיר את בעלי המקצועות המיוחדים והמרתקים ביותר בעולם!

אני רוצה להיות כבאי מאת אנדו טווין ולוסי מ. ג'ורג'




"אני רוצה להיות כבאי" מאת אנדו טווין ולוסי מ. ג'ורג', בהוצאת "דני ספרים" הוא ספר לילדים בסדרת "אני רוצה להיות".

קריאת חירום הגיעה לתחנת הכבאים – שריפה פרצה בבית הספר! פרנק הכבאי יוצא עם הצוות שלו למשימת ההצלה. כל הילדים פונו בבטחה, אבל ג'רלד השרקן נותר מאחור. האם פרנק יצליח להציל את השרקן הקטן?

ספר נוסף בסדרה: אני רוצה להיות אסטרונאוט.

לגילאי 3-6.


"אני רוצה להיות כבאי" מאת אנדו טווין ולוסי מ. ג'ורג'. מאנגלית: חגי ברקת. הוצאת "דני ספרים", עמודים לא ממוספרים. מנוקד. מחיר לצרכן 68 ש"ח. להשיג בכל חנויות הספרים ובחנות המקוונת של ההוצאה: www.siman-kria.co.il  





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה