יום רביעי, 19 בדצמבר 2018

ספר שירים חדש: וקראתי לזה אהבה



ספר שירים חדש:

וקראתי לזה אהבה מאת דובי כ"ץ





הספר "וקראתי לזה אהבה" מאת דובי כ"ץ, בהוצאת ספרי ניב, נכתב בעקבות חוויה שעבר המחבר בשנה האחרונה. השורות שבספר שהמחבר מעדיף לראותן ולהגדירן כ"פרוזה לירית בשורות קצרות" ולא כ"שירים" נכתבו בגלל אותה "אהבה" שהטביעה בו חותם כה עז, שלא יכול היה להוציאו החוצה מתוכו.

"עוד לפני שכתבתי את המילה הראשונה, ידעתי שהכתיבה לא תהיה למגירה" מציין הכותב ומוסיף "שברור היה לו שהדברים לא יוכלו לראות אור כאשר שמו האמיתי חתום עליהם".

"וקראתי לזה אהבה" מאת דובי כ"ץ. הוצאת "ספרי ניב", 44 עמודים. מחיר לצרכן 58 ₪. להשיג בחנויות הספרים הדיגיטליות ברשת.

מתוך הספר:

ככה זה התחיל

יצאת לטייל
ולקחת אותי איתך.

ואהבת מה שראית.

וראיתי מה שאהבת
ואהבתי מה שראית
ואהבתי את זו שראתה
ואהבת שאהבתי
ואהבת שהגבתי
ואהבת שהתלהבתי
ואהבתי את אהבתך.

נולדתי בשנית.

אני,
שכבר שנים לא ידעתי
מהי אהבה.

אני,
שכבר שנים לא ידעתי
אישה.

אני,
שכבר חשבתי שלעולם
לא אדע עוד.

אני שכבר חשבתי שלעולם
לא אטעם אהבה –
הנה. היום נולדתי שוב.
וידעתי אותך.
וידעתי את אהבתך.
וידעתי את אהבתי.

בכינו

אחרי שמימשנו
את אהבתנו
בכינו.

כשסיפרנו איש לרעהו
דברים אינטימיים
בכינו.

כשפגענו
בכינו.

כשנפגענו
בכינו.

כשנותרנו
כל אחד
לחוד

בכינו.

וקראתי לזה אהבה

רציתי אותך כל כך,
וקראתי לזה אהבה.


חלמתי עלייך בלילה,
וקראתי לזה אהבה.

חשבתי עלייך,
וקראתי לזה אהבה.

הייתי איתך,
וקראתי לזה אהבה.

אהבתי אותך,
וקראתי לזה אהבה.

ידעתי אותך,
וקראתי לזה אהבה.

לא ידעתי אם זו אהבה,
אבל קראתי לזה

אהבה.





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה