יום שישי, 11 בדצמבר 2015

ארון הקסמים של טליה

ספר ילדים חדש: 

ארון הקסמים של טליה מאת גיל טרונסקי



"ארון הקסמים של טליה" מאת גיל טרונסקי, בהוצאת הספרים "אוריון" מספר את סיפורה של  טליה שיש לה ארון קסמים בחדר, שבתוכו עולם של פיות וקוסמים ורק דברים טובים.

כשטליה חוזרת מעולם הקסמים אל המציאות, אימה מצליחה לשכנע אותה שגורלה בידיה והיא יכולה להפוך את עולמה לעולם קסום. המסר המרכזי בספר הוא שעולם של פיות וקסמים הוא עולם נפלא, אבל אנחנו חיים בעולם אחר. עולם שהוא ממש לא קסום ובידינו האפשרות להפוך אותו לעולם הרבה יותר טוב.

הספר מתחיל בעולם הדמיון ומתחבר בסופו עם החיים האמיתיים. בסוף הסיפור ישנו מוסר השכל שהוא למעשה שיא הסיפור.

לאורך כל הספר מתכתב הטקסט עם האיורים המקוריים של נוגה גולדשטיין, בת ה- 15, אשר הפיחה חיים בסיפור והוסיפה לייחודיות שלו. זהו גם הספר הראשון שהיא מאיירת. נגה, תושבת לפיד, למדה עם בנו הבכור של המחבר.  הספר מיועד לגילאי  6-3.
"טולי, אומרת אימא בקול בטוח, החלומות הם יפים, ופיות עפות ברוח. אך את המציאות אנחנו עושים, ובידינו האפשרות חלומות להגשים". (מתוך הספר)


"ארון הקסמים של טליה" מאת גיל טרונסקי. איורים: נוגה גולדשטיין, הוצאת הספרים "אוריון", עמודים לא ממוספרים. מחיר לצרכן 45 ש"ח, לגילאי 6-3. מנוקד. להשיג בכל חנויות הספרים וכן בחנות ההוצאה בקניון ערי החוף, רחוב סחרוב 19, ראשון לציון ובחנות המקוונת של ההוצאה www.orion-books.co.il

            

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה