יום ראשון, 18 בינואר 2015

100 ימים עם אפריל-מאי


ספר חדש לנוער

100 ימים עם אפריל-מאי מאת אידית בולברינג





"100 ימים עם אפריל-מאי" מאת אידית בולברינג, הוא ספר שני בסדרה, שהגיבורה שלו היא נערה בת 15 ששמה אפריל-מאי פברואר. את שמה המיוחד קיבלה אחרי שהוריה לא הצליחו להגיע להסכמה לגבי שמה: ״אבא חשב שאפריל הוא החודש הכי יפה בשנה. אמא אהבה את מאי. יש לי שם של לוח שנה..." 

אפריל-מאי, נערה מתבגרת וחכמה, חוזרת בספר השני בסדרה היישר אל שנה חדשה בכיתה ט' בבית הספר טריניטי קולג'. סבסטיאן, הנער המהמם בעל העיניים בצבע ירוק-לימון, עדיין בסביבה ועדיין מסוכן. אבל אז מצטרף לכיתה שמנדריק, ילד ענקי שאוהב לבלוס סנדוויצ'ים עם בשר ולבכות בסתר, וטורף את הקלפים. עוד שני אנשים מככבים בבלגן: ילד ששיקר כי פחד להתמודד עם האמת ופסיכולוג חסר תועלת עם כלבה עיוורת, שלא מסוגל לעזור לאף אחד, כי הוא לא יודע איך לעזור לעצמו. וחוץ מזה, גביע העולם בכדורגל בפתח, ופלאפי, אביה של אפריל-מאי, מחליט לשפץ את "קופסת הגפרורים" שלהם לכבוד המאורע. והבלגן רק מתחיל.

הספר הזה יצחיק אתכם עד דמעות, ירגש אתכם עד לעומק הלב, ויגרום לכם להתאהב מחדש בה ובמשפחה הבלתי מתפקדת שלה.

הספר הראשון בסדרה, "חודש עם אפריל-מאי", נבחר לרשימת מצעד הספרים 2014.

אידית בולברינג נולדה בבוקסבורג, דרום אפריקה, וגדלה בפורט אליזבת. לאחר שעבדה כעיתונאית במשך חמש עשרה שנה, היא פרסמה שישה ספרים.  

"100 ימים עם אפריל-מאי" מאת אידית בולברינג.  מאנגלית: נועה מרום, הוצאת "דני ספרים", 215 עמודים, מחיר לצרכן 58 ש"ח. להשיג בכל חנויות הספרים ובחנות המקוונת של ההוצאה: www.siman-kria.co.il     




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה