יום חמישי, 24 באוקטובר 2013

אסטרולוגיה לכל עת


ספר חדש: "אסטרולוגיה לכל עת" מאת יעל טוקצ'ינסקי




נשמה יורדת אל העולם ברגע זה ולא באחר, כי דווקא ברגע זה ממש מתקיימים התנאים האופטימאליים להשלמת תיקונה. תנאים אלה הם מצבם של הכוכבים והמזלות. בספר "אסטרולוגיה לכל עת" מאת יעל טוקצ'ינסקי, בהוצאת הספרים "אוריון", תוכלו לראות איזה כוכב שולט על אילו חלקים בגוף, מהן נקודות התורפה ואיזה נקודות חוזק יש אצל כל מזל, איזה מזון מטיב עם איזה מזל ומה יגרום לו לבעיות, לאיזה ויטמינים ומינראליים זקוקים בני המזלות השונים, איזה טיפולים מומלצים ואיזה לא, איך לחנך ילדים בני מזל שונים ואיזו מתנה ישמח כל מזל. לא תמצאו בספר חישובים מסובכים ולא תיאוריות שנויות במחלוקת.

הספר אינו עוסק בתחזיות אלא נועד להיות כלי שימושי לכל אדם בחייו, ביחסיו עם אנשים אחרים ובעבודה העצמית שלו. ספר שימושי מאד, גדוש מידע, טיפים וסיפורים, בהם מאמרים על אסטרולוגיה רפואית ועל אסטרולוגיה ביהדות. מטרת הספר, בין היתר, לסייע  לקורא להבין את טבעו כדי להבין, לסלוח, כדי לדעת איך לעזור לעצמכם ולאחרים;  כדי להרבות שלום בין אדם לחברו ובין איש לאשתו, כדי לא להזיק וכדי לדעת ממה להיזהר, איך לפייס, לחנך. הספר מיועד לכל אחת ואחד ולא דורש ידע קודם ברפואה, באסטרונומיה או באסטרולוגיה.  

הכותבת, ד"ר יעל טוקצ'ינסקי (PhD), תושבת קריית מוצקין, עוסקת ברפואה ומשתמשת באסטרולוגיה רפואית לאבחון וככלי עזר בטיפול ומנהלת קליניקה לרפואה משלימה לטיפול בבעיות פוריות וחוסר איזון הורמונלי. יעל דוקטור לנטורופתיה, מומחית בצמחי מרפא, אירידיולוגיה, דיקור, הומאופתיה, מאבחנת לפי עין, לשון, תנוך האוזן, ציפורניים, תווי פנים והילה.

יעל מספרת, כי "הדבר העיקרי שהספר מלמד - זה להבין את השני. וזה, לעניות דעתי יגרום לא לשפוט ולהיות סלחן ורגיש כלפי הזולת. לדעתי, הרבה פעמים חוסר קבלה, שיפוטיות ואנטי - באים מחוסר הבנה.  דבר אחר - עזרה יום-יומית לכל אחד ואחת: איך לחנך ילדים, לקנות מתנה מתאימה, מה יכול לגרום למחלות, איך לסדר את הבית.... ואיך כל חודש מחודשי השנה משפיע על כולנו. לכל מזל יש מספר דוגמאות מההיסטוריה האנושית, בדיחות או מקרים שהייתי עדה להם. לכל מזל צוין התיקון שלו (לא את התיקון הפרטי, כמובן, אלא התיקון מתוך היותו בעל מזל זה). לאורך כל הספר אני מדגישה את המטרה: לא לשפוט, להיות סלחן לכל אחד".

"חשוב לי להדגיש", מספרת יעל, "שהכול - על בסיס מקורות יהודיים בלבד ושאין צורך בידע כללי כלשהו כדי להבין את הספר, ליהנות ממנו ולהשתמש בו. ספר לכל בית, לכל אדם שישמש אותו במשך כל החיים".


אסטרולוגיה לכל עת מאת יעל טוקצ'ינסקי, הוצאת הספרים אוריון, 306 עמודים, מחיר לצרכן 84 ש"ח, להשיג בכל חנויות הספרים, דרך חנות ההוצאה ברחוב סחרוב 19, קניון ערי החוף, ראשון לציון ובאתר ההוצאה www.orion-books.co.il או דרך אתר המחברת www.yaelclinic.co.il

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה