יום שלישי, 12 בפברואר 2013

להקדים רפואה למכה - טיפול הומאופתי במצבי עזרה ראשונה לשימוש ביתי


ספר חדש:

"להקדים רפואה למכה – טיפול הומאופתי במצבי עזרה ראשונה לשימוש ביתי" – כל אחד יכול!



הקריאה בספר 'להקדים רפואה למכה: טיפול הומאופתי במצבי עזרה ראשונה' מאת ההומאופתית טלי לוי, בהוצאת הספרים אוריון, חושפת את הקורא בפני נפלאותיה של ההומאופתיה – שיטת טיפול טבעית והוליסטית אשר מטפלת באדם ולא רק במחלתו.

בספר ידע, הסברים ודרכים לטיפול עצמי בבעיות עזרה ראשונה, כגון תאונות וחבלות, כוויות, עקיצות, הרעלת מזון ועוד בעזרת ההומאופתיה. הטיפול ההומאופתי מחיש את הריפוי הטבעי – לרוב תוך דקות עד שעות. אפשר להשתמש בו בכל מקום: בדרכים, בטיולים או בבית כאשר חשיבות הטיפול בדקות הראשונות היא משמעותית ולעתים אף יכולה להציל חיים. בספר הסברים לשימוש בכ- 40 תרופות הומיאופתיות במצבי עזרה ראשונה שונים. החומרים עצמם אינם מכילים חומרים כימיים ואינם מלווים בתופעות לוואי, ולכן הם בטוחים לשימוש.

טלי לוי (40) מעידה כי "ההשראה לכתיבת הספר באה מתוך צורך ותחושה פנימית עמוקה לקרב את הציבור הישראלי לעולם ההומאופתיה המופלא". היא עוסקת בהומאופתיה קלאסית משנת 2004 ומטפלת בתינוקות וילדים, במתבגרים ומבוגרים, בבריאות האישה, בזמן ההיריון, בגיל המעבר ומסייעת במגוון בעיות המטרידות את בני הגיל השלישי. טלי לוי מעידה כי המסע שלה להומאופתיה החל בגיל 15. כבר אז ידעה שתעסוק בתחום טיפולי, אך לא ידעה להגדירו.

המסר בספר - טיפול בהומאופתיה קלאסית עשוי להחיש את הריפוי הטבעי בזמן קצר ולרוב להביא להחלמה מלאה. גם אתם יכולים. לכל אדם האפשרות לקחת חלק פעיל וליהנות מטיפול הומאופתי מהיר ונכון גם ללא ידע מעמיק בנושא.  בספר שלושה חלקים: בראשון  - הסבר העקרונות והמונחים הבסיסיים של ההומאופתיה. בשני - מצבי עזרה ראשונה. בשלישי - מצבים שאינם מתאימים לטיפול עצמי ביתי אולם פותחים צוהר בפני הקורא לגבי יכולת הטיפול בהומאופתיה קלאסית במצבים חריפים שונים, ובפרק האחרון - סיכום.

ההומאופתית טלי לוי מעניקה לנו מספר טיפים שימושים: לסובלים מחתך או פצע פתוח ניתן להשתמש בטינקטורה של Calendula שמשמשת כחומר אנטיספטי, מונעת זיהומים ומחישה את ריפוי העור. בדימום מהאף למשל לאחר חבלה או מכה חזקה יש ליטול  Arnica הומאופתית, רמדי שמתאימה במקרים של חבלות שמלוות בשטפי דם פנימיים. היא תמנע את הכאב ותעזור בספיגה של הדם. במקרה אחר, מסבירה המחברת "בו ילד תפס את אצבעותיו בדלת הפלדלת למשל, יש לתת Hypericum, רמדי שיעילה במקרים של פגיעה באזורים שעשירים בעצבים. ומה עושים אם נעקצים על ידי דבורה והמקום נפוח ובצקתי, שורף ומעקצץ, אולם לחולה יש הטבה מאוויר קר ומקומפרסים קרים והחמרה מחום ? נוטלים את הרמדי שמופקת מארס הדבורה -  Apis mellifica.

תקוות המחברת: "החלום שלי שבכל בית בישראל יהיה מונח הספר הזה, וכל אחד יוכל להשתמש בו ולהרוויח ריפוי אמיתי בזמן הקצר ביותר. שהתרופות ההומיאופתיות יזכו להכרה בבתי החולים, באמבולנסים ובגופים נוספים" היא מקווה שבזכות הספר יתעורר התיאבון של הקורא להעמיק ולהרחיב את הידע בתחום ההומאופתיה.


'להקדים רפואה למכה: טיפול הומאופתי במצבי עזרה ראשונה' מאת טלי לוי, הוצאת הספרים אוריון, 215 עמודים, מחיר לצרכן 86 ש"חלהשיג בכל חנויות הספרים, דרך חנות ההוצאה ברחוב סחרוב 19, קניון ערי החוף, ראשון לציון ובאתר ההוצאה www.orion-books.co.il או דרך האתר של טלי לוי www.real-cure.com


הומאופתיה מהי?


ההומאופתיה היא שיטת טיפול טבעית והוליסטית ומתייחסת לאדם כמכלול על כל ההיבטים שבו.

ההומאופתיה מניחה כי  כל מה שקיים בעולם מסוגל לרפא תופעות דומות לאלה שהוא מעורר, אם נלקח בדילול הומאופתי. היא מושתתת על העיקרון של "דומה בדומה מרפא", החוק הראשון והעיקרי בהומאופתיה ("הומאו" - דומה, "פתיה" - סבל) שנקבע על ידי ד"ר סמואל האנמן לפני יותר מ- 250 שנה.

החומרים המדוללים כאמור, אינם מכילים את החומר הפעיל, כך שהחומר מקבל איכות אנרגטית בעלת השפעה מרפאה.

מחלות, על פי ההומאופתיה, בין אם פיזיות, רגשיות או נפשיות, הן דרכו של הגוף להתמודד עם איומים רגשיים נפשיים ופיזיים.

ההומאופתיה נוגעת בשורש הבעיה. היא נוגעת בסיבה וגם בתוצאה. כאב ראש או  מיגרנה, בעיות עור, פחדים, חרדות – כל אלו הנם התוצאה, אך מה גרם להם?

רק כאשר נטפל באדם החולה גם מחלתו תתרפא, רק אז יתחולל ריפוי אמיתי ללא דיכוי הסימפטומים שעל פני השטח וללא תופעות לוואי.

הטיפול ההומאופתי מחזק את מערכת ההגנה של הגוף, משפר את תחושת ה- well being והשמחה ועוזר למנוע בעיות בריאות בעתיד.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה